Conflict Midden Oosten: Amerika/Israël & Iran

Vergeet de oorlog tegen Iran niet die Biden gestart is.
Daar kan hij zich niet uit lullen, maar dat zal wel de schuld zijn van de Euro en NAVO die niet wouden helpen.

Er zullen altijd mensen hem blijven steunen tot het einde van zijn termijn. Vooral deze die er dikke dollars aan verdienen. Het zijn niet allemaal stomme JOE's hoor.
En de slimmere zul je nooit hun naam kennen. En ze zullen post Trump dan wel weer naar de pijpen dansen van de andere machtshebbers en inside trader boetes ontlopen.

Hoe daar nog geen inside trade onderzoek loopt na die mega deal vorige week kwasie net voor zo een announcement (en ver van de eerste keer), tjah Trump en 'zn matchtsmisbruik zeker. Zelfs geen naam van persoon zaak holding ofzo... mooi uit de media gehouden.

Ik reken al degene die niet voor Harris gestemd hebben als mede verantwoordelijk voor wat er nu gebeurt. Niet dat ik een fan was van Harris, maar als je ginder woont en het u niet aantrekt dan ben je mee verantwoordelijk
Volledig akkoord hoor, wou gewoon maar duiden dat de VS zelf hier ook niet aan ontsnapt. :)

We beginnen wel ver ingesukkeld te worden in de neveneffecten van "Groot-Israëlische" expansiedrang.
Stijgende energieprijzen, NAVO weer onder dreiging, massaal veel vluchtelingen op komst uit Libanon en Iran, weer kleine terroristjes die komen opduiken,...

Heel die Iran-oorlog is gewoon een "side quest" veroorzaakt door de Israëlische plannen in Libanon.

Het is ver gekomen dat men vlucht naar Syrië in plaats van uit Syrië

We beginnen wel ver ingesukkeld te worden in de neveneffecten van "Groot-Israëlische" expansiedrang.
Stijgende energieprijzen, NAVO weer onder dreiging, massaal veel vluchtelingen op komst uit Libanon en Iran, weer kleine terroristjes die komen opduiken,...

Heel die Iran-oorlog is gewoon een "side quest" veroorzaakt door de Israëlische plannen in Libanon.

Het is ver gekomen dat men vlucht naar Syrië in plaats van uit Syrië
Het minste wat we kunnen doen is ze uitsluiten van het Songfestival.

Hoe daar nog geen inside trade onderzoek loopt na die mega deal vorige week kwasie net voor zo een announcement (en ver van de eerste keer), tjah Trump en 'zn matchtsmisbruik zeker. Zelfs geen naam van persoon zaak holding ofzo... mooi uit de media gehouden.
De instanties die dat zouden moeten onderzoeken worden geleid door mensen die Trump daar bewust heeft gezet.

Trump heeft het de hoogste brug van Iran gebombardeerd, je leest het goed, de hoogste brug - iemand die dit wat kan plaatsen want ik zie het niet.

Symbool of dreiging/druk genre, als we dit doen kunnen en gaan we de rest ook bombarderen

Trump heeft het de hoogste brug van Iran gebombardeerd, je leest het goed, de hoogste brug - iemand die dit wat kan plaatsen want ik zie het niet.

Symbool of dreiging/druk genre, als we dit doen kunnen en gaan we de rest ook bombarderen
De VS viseert bewust civiele infrastructuur, en is er nog trots op ook...

Zijn bruggen niet sowieso van de eerste zaken die gebombardeerd worden in een oorlog (om zo te supply lines van de vijand af te snijden)?
Hier maakt Trump er precies een prestigeproject van. Trump en Hegseth wanen zich in een spelletje Call of Duty, alsof men niet tegen echte mensen oorlog voert.

Zijn bruggen niet sowieso van de eerste zaken die gebombardeerd worden in een oorlog (om zo te supply lines van de vijand af te snijden)?
Hier maakt Trump er precies een prestigeproject van. Trump en Hegseth wanen zich in een spelletje Call of Duty, alsof men niet tegen echte mensen oorlog voert.
Ja - alleen was deze brug zelfs nog niet eens in gebruik, al zou het wel een handige verbinding geweest zijn, en het is een mooi project en dus een eye catcher om naar de Filistijnen te helpen.

Het is dus een politiek doelwit, Iran zou al plannen hebben om ook een brug te viseren

Als we op deze lijn doorgaan voor een paar maand wordt het een echte oorlog. Voor de meest bekwame intelligence dienst ter wereld vind ik die B1 brug maar een zwaktebod om te bombarderen eerlijk gezegd.

Waarschijnlijk heeft hij iemand horen zeggen "This war is a bridge to far"
En ja..

Ik hoop dat men daar wanneer er een machtswissel komt diegenen die verantwoordelijk zijn voor dit alles gewoon keihard voor de rechtbank slepen
Op het einde van Trump zijn termijn gaat die nog een paar 100 mensen een pardon geven dus dat mag je wel vergeten.

Als de VS nu begint met bruggen en energie infrastructuur te bombarderen, waar gaat dat naartoe? Willen we dan wel dat ze onze bondgenoten blijven? Dan doen ze bijna net hetzelfde als Rusland. Wat wil Trump eigenlijk bereiken met deze oorlog vraag ik me af. Er komt net meer en meer haat voor de VS.

Terug
Bovenaan