Ze hebben hier niet bijster veel, maar kwaliteit is wel top. De jagersworst zal dus ergens anders verorberd moeten worden.
Langs weerskanten heb ik een frituur op nog geen 100 meter.

Ze kunnen wel maar bij eentje deftige frieten bakken, dus da's onze vaste. Het enige voordeel is dat de luchtafvoer van de slechte frituur quasi in onze tuin uitkomt, dus dat m'n vriendin regelmatig goesting krijgt in frieten. Als ik het menu van mijn vaste frituur uitgespeeld heb, zal ik nog eens bij de andere gaan voor vlezekes die ze bij onze vaste frituur niet hebben. Hoewel de frieten bij de andere echt slecht waren de paar keren dat ik er geweest ben, was ik wel onder de indruk van hun vlezekes.
Een paar kilometer hier vandaan is er ook een frituur waar ik 2 keer ben geweest en waar ik de beste frieten heb gevonden. Nadeel is de belachelijke wachttijd. Ik heb daar één keer 75 minuten staan aanschuiven, toen alle andere frituren gesloten waren. Heb daar toen iemand 4 keer wachtpinten zien laten halen door z'n dochter van pakweg 9 jaar om daarna een bestelling met voor €180 aan vlezekes te zien opsommen los uit z'n hoofd. Wie van jullie was dit? Ik was onder de indruk.
Edit: ben eens aan het kijken op hun site. Die andere frituur heeft van quasi alles al de 'special' geafficheerd staan. Ben al aan het watertanden, met de nasmaak van gisteren nog steeds aanwezig. Ne mexicano special, beter kan bijna niet.