poeperman
Well-known member
Zeer zeker kameraad. Ik hanteer wel een 32u intermittent frying, vandaar dat ik er pas om 20u zal zijn.En morgen ook nog eens?!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer zeker kameraad. Ik hanteer wel een 32u intermittent frying, vandaar dat ik er pas om 20u zal zijn.En morgen ook nog eens?!
Wat was nen boiler nu weer? (Uit wat bestaat hetZeer zeker kameraad. Ik hanteer wel een 32u intermittent frying, vandaar dat ik er pas om 20u zal zijn.
)Belcrunch soppen in de stoofvleessaus: godlike.Dat was weer smullen, nog eens een Belcrunch genomen. Ik begin het meer en meer te appreciëren. Satéke dabei, stoofvlees saus...
Ook nog wat bitterballen kunnen afluizen van m'n vriendin
Ik had me voorgenomen om niet te drinken tot m'n halve marathon begin maar, voelt maar vreemd aan met lege handen staan wachten in de frituur.
Niet teveel of te weinig gebakken en niet te hard of zacht. Just how I like it. 

Die bicky is zwart, foei foei, en waarschijnlijk nog te weinig saus ook.Lekkere frietjes, helaas een bende marginalen aan de andere tafel die de rust verstoorden.
Gelukkig maakt de wodka fanta alles goedDie bicky is zwart, foei foei, en waarschijnlijk nog te weinig saus ook.
Merci voor de flashback naar de slechte frituur uit het dorp waar ik opgroeiende.

Ik ben blij dat ik de pint zelf uit de koeltoog mag halen. Mijn friturist denkt tenminste met grote barmhartigheid aan de dorstige wachtenden.Deze week op een drukke avond ff bij frituur Patrick binnengestapt om te eten. Ik bestel ook een pint voor tijdens het wachten en bij het eten. En dan gebeurt er niks en begint Patrick terug aan zijn andere bestellingen.
Toch ff hem aan zijn oren moeten trekken dat ik die pint nu al wil hebben en niet op mijn bord met friet. Spijtig genoeg waren het ook nog eens te slappe, smalle frietjes.

Post of the year!!!Het weekend afsluiten met frietjes, t was lang geleden.
Na de tips van @Beffer gisteren stamp ik gelijk nen echten Jean-Claude Vandam die deur van t frietkot open. De scharnieren vlogen de lucht in (da’s sowieso een nieuwe deur) recht tegen t hoofd van een of andere verdwaalde gentenaar die zat te smeken achter nen boiler “b-b-b-b-boiler, b-b-b-b-boiler alsjeblief”. Tjakka, dien marginaal lag direct K.O. men kloten met jen boiler gvd! ! !
Nat gelijk nen dweil zet gretatje snel een dubbele vodka fanta klaar voor mij (merci @Agony om hen te verwittigen) en pakt ze mn bestelling op: middel met bicky en jagersworst schpecial.
“Oei feartje, kleinen honger?”
Ja gretatje twas gisteren frietmeeting met de boys (en girl) van den 9lives. Befferke heeft me nog andere dingen geleerd buiten deuren instampen
“Ooh befferke daar hebk al veel van gehoord”, zegt ze al kreunend.
Jaloers zoals dak ben pak ik haar bij haar nekvel en smijt ik haar door de ruit (da’s sowieso een nieuwe ruit) en schenk ik mezelf nog een triple dubbele vodka fanta exotic zero sugar limited edition in. “Gretatje gvd focust op je frieten ipv te FANTAseren over mijne maat uit den bx”
Met tranen in mn ogen, terugdenkend aan de prachtige avond van de dag ervoor, spring ik op mijne velo richting huis. In de verte hoor ik Maarten nog roepen “ey da mag nie he met 3 wachtvodka fanta’s in uw kloten naar huis fitsen”
“Fitsen is fitsen” schreeuw ik terug terwijl ik aangereden word door @Mr.Anderson, ook op de terugweg van de frituur achter een gezellig weekendje brugge met zn FANTAstich gezin

Nee da's naar de frituur gaan en dan enkel een salade bestellen.Maar allez, toch gene Fanta Zero? Wie drinkt dat nu? Zero drinken in een frituur is gelijk naar de McDo gaan voor een lekkere hamburger en deftige frieten: dat doet ge niet.

Zou niet mogelijk zijn dankzij de inspiratie van onzen @Beffer, shout out naar beffer #freebefferPost of the year!!!
Geef deze man een podium godverdekke![]()