De frituur

Vanavond voetballen om 21h, wat mij voor een zwaar dilemma zet:
- Gaan voor een lightversie en slechts 1 vlees + kleine friet
- Gaan voor een deluxe versie en op voorhand bepalen dat vanavond niet mijn wedstrijd wordt
- Uitstellen tot morgen en dan gaan voor een deluxe deluxe versie

Benieuwd naar jullie gefundeerde meningen.

- Gaan voor een deluxe versie en op voorhand bepalen dat vanavond niet mijn wedstrijd wordt

Deluxe versie en gewoon kijken naar de voetbal met een aantal achterafpinten?

Optie 3.

Vanavond lichte maaltijd voor het sporten. Achteraf een pint pakken met uw kameraden en ondertussen al eens goed nadenken over hoe uw deluxe versie er morgen gaat uitzien.

Morgen nog eens herhalen hoe uw deluxe versie eruit ziet, stick to the plan. Dan morgenavond eerst op 't gemak aperitieven. Aanzetten om frieten. 26 wachtpinten tegen uw tanden slaan. Volledig afwijken van het plan en u laten verrassen door uw dronken alter ego. Uw buikske rond eten.

Zondag nen dafalgan en 5 keer naar 't toilet en ge zijt terug ne nieuwen!

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om contact op te nemen.

Optie 3.

Vanavond lichte maaltijd voor het sporten. Achteraf een pint pakken met uw kameraden en ondertussen al eens goed nadenken over hoe uw deluxe versie er morgen gaat uitzien.

Morgen nog eens herhalen hoe uw deluxe versie eruit ziet, stick to the plan. Dan morgenavond eerst op 't gemak aperitieven. Aanzetten om frieten. 26 wachtpinten tegen uw tanden slaan. Volledig afwijken van het plan en u laten verrassen door uw dronken alter ego. Uw buikske rond eten.

Zondag nen dafalgan en 5 keer naar 't toilet en ge zijt terug ne nieuwen!

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om contact op te nemen.
Alvast bedankt voor deze uiteenzetting. De onderschatting van mijn darmflora ga ik even negeren, want dergelijk drink- en eetfestijn heeft gelukkig geen weerslag op deze getrainde blok graniet. Vanavond pils, morgenavond friet deluxe² en dan zondag als een frisse jonge hinde genieten van een fijn weekeinde.

Zelfgemaakte volauvent uit de diepvries.
Toch nog een Grizzly omdat ik het niet kan laten.
Not pictured, nen saison Dupont.
Hemels.
DHznBXW.jpeg

Jawel, de menu vandaag was pizza maar het lot besliste er anders over.

Frietjes gaan halen, maar er was een maat van mij op bezoek. Ik vraag wat hij moet hebben want bestelling is online. Zegt diene, met een afgestreken gezicht de volgende legendarische zin:

´Voor mij een grote, zoete mayo, frikandel en een bikkiej'.

Diene ´maat´ is nog maar 4 jaar naar de Limburg verhuisd en ik herken ´m al niet meer. Hij is de bestelling zelf mogen gaan halen want met zoiets durf ik de frituur niet door te lopen.

Zelf heb ik een kleintje, echte mayo, curryworst, ribster en bbq burger binnen gestoempt. Zoals het hoort.

Jawel, de menu vandaag was pizza maar het lot besliste er anders over.

Frietjes gaan halen, maar er was een maat van mij op bezoek. Ik vraag wat hij moet hebben want bestelling is online. Zegt diene, met een afgestreken gezicht de volgende legendarische zin:

´Voor mij een grote, zoete mayo, frikandel en een bikkiej'.

Diene ´maat´ is nog maar 4 jaar naar de Limburg verhuisd en ik herken ´m al niet meer. Hij is de bestelling zelf mogen gaan halen want met zoiets durf ik de frituur niet door te lopen.

Zelf heb ik een kleintje, echte mayo, curryworst, ribster en bbq burger binnen gestoempt. Zoals het hoort.
Ik zou mij meer schamen met jouw bestelling dan met de zijne tbh 🤣

Terug
Bovenaan