Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gisteren aan gepasseerd. Zo goed daar ja?Bezoek aan de bosrand. Net bestelling gedaan: kleintje, potje mayo, viandel en ribster (lang geleden).
Frietjes zijn fijn maar zeer lekker. Wel telkens ter plekke opgegeten.Daar gisteren aan gepasseerd. Zo goed daar ja?
Mit zoat op de frittjes?Frietjes zijn fijn maar zeer lekker. Wel telkens ter plekke opgegeten.
Ernaast zou belachelijk zijnMit zoat op de frittjes?
Toch voor het zekerst ook zout over mijn linkerschouder gegooid.Ernaast zou belachelijk zijn
Geen probleem makker, dat 2e been had ik toch niet meer nodig eigenlijk.Edit: sorry @fear of god dat ik u onderweg omver gevlamd heb. Ik heb met de opmerking van vorige week hier aan de slag gegaan en het klopt hé, 3 pinten is teveel. Dus dacht ik, 16 ook.

Toch gewoon de frituurversie van het klassieke vleesbrood met krieken. Of is jou dat ook onbekend?
Zit achter een paywall dus kan het niet lezen maar warme krieken?
Mss idee’tje om op den boiler te doen?![]()
Toch gewoon de frituurversie van het klassieke vleesbrood met krieken. Of is jou dat ook onbekend?
Jouw nickname doe je toch ook een beetje oneer aan als je die link niet meteen legtZo ver had ik idd nog niet gedacht.

Klinkt niet als mijn ding, iemand getest?

Het venijn (wellicht van de boulet special) zat in de staart. Zondagochtend verbrak mijn vriendin los het record “uit bed vliegen” nadat ze bij een knuffelpoging het deken iets te hoog liet komen.
En hoe verklaart ge dan de geur? “Je neus staat te dicht bij je mond hè schat!”?Mijn vrouw denkt nog steeds dat onze buurman elke maandagochtend met de moto gaat werken.
Met een gebroken neus van een kopstoot ruik je niets hé.En hoe verklaart ge dan de geur? “Je neus staat te dicht bij je mond hè schat!”?
Vroeger paar keer geweest.Nog het relaas van vorige zaterdag; via de pluszoon zijn voetbalclub gratis tickets gekregen om naar KV Mechelen - Genk te gaan kijken en daarvoor zouden we frieten gaan halen.
Bij mijn gebruikelijke frituur (‘t Pasbrugske) wist de bazin mij te vertellen dat ze pas om 17u openen (terwijl ze de bouletten aan’t aanvullen was). Ik ken het eettempo (of het gebrek daar aan) van mijn dochter, dus dat zou nooit lukken. Vanop de parking van ‘t Pasbrugske aldus online gezocht naar een frituur in de omgeving die vroeger opende en gevonden in Villa de Frit in Bonheiden. Ik herinner me dat een zekere Forumgebruiker er een negatieve connotatie aan gaf maar ik wist niet meer dewelke en hoe dan ook brak nood wet.
Ter plaatse bleek ik de eerste klant (in feite de tweede maar dat meisje was haar geld thuis vergeten).
Hun grootste pak friet besteld (wat belachelijk veel teveel bleek voor 2 volwassenen en 3 kinderen) met voor mij een spicy viandel en geïnspireerd door dit topic een boulet special met curryketchup. Frieten waren lekker, viandel iets te ver gebakken, boulet special ga ik zeker nog nemen.
Met gevulde maagjes waren we net op tijd op de tribune en met mijn vriendin die (voorlopig) bereid is op regelmatige basis pintjes te gaan halen, kon het niet meer stuk.
Uiteindelijk 90 minuten in de koude gezeten en KV met 1-2 (terecht) zien verliezen, maar de avond was alweer gevuld.
Het venijn (wellicht van de boulet special) zat in de staart. Zondagochtend verbrak mijn vriendin los het record “uit bed vliegen” nadat ze bij een knuffelpoging het deken iets te hoog liet komen.
En tijdens de match zondagvoormiddag hadden zelfs de tegenstanders aan de andere kant van het volleybalnet last van wat zij een rioolgeur noemden.
De kantine uitbater kwam na de match zeggen dat het voor “de persoon met die darmlucht” verboden was om daar naar de grote wc te gaan.