DEN_DWOAZN
Active member
T’is niet enkel een curryworst da ze wel is in haar mond durft stekenPoept ze wa rond daar in Retie?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T’is niet enkel een curryworst da ze wel is in haar mond durft stekenPoept ze wa rond daar in Retie?

.Halve cervela en halve koude boulet? Meegepitst van madam of zo gevraagd in 't frituur? Ik wist niet dat ze halve snacks maakten.Gisteren terug van op weekend, dus om de vakantie af te sluiten in de frituur gaan eten. Voor 1 of andere reden grote honger, dus:
een klein frietje met stoofvleessaus en een potje mayonaise
halve gebakken cervela
halve koude boulet
bicky cheese
En misschien heb ik nog wat meegepitst van de kinderen hun frieten en nog een stuk viandel gegeten.
Ja die satékruiden vraag ik enkel in mijn vaste frituur en enkel als er ook stoofvleessaus op is.Halve cervela en halve koude boulet? Meegepitst van madam of zo gevraagd in 't frituur? Ik wist niet dat ze halve snacks maakten.
Hier de laatste tijd mexicano, kippenboutjes en boulet special met curryketchup. En een kleine friet met samoerai. Satékruiden op de frieten smaakt wel eens, maar als de friturist te kwistig is slaagt dat tegen.
.Gisteren terug van op weekend, dus om de vakantie af te sluiten in de frituur gaan eten. Voor 1 of andere reden grote honger, dus:
halve gebakken cervela
halve koude boulet
bicky cheese
En misschien heb ik nog wat meegepitst van de kinderen hun frieten en nog een stuk viandel gegeten.

Eten jullie de frietjes (en vlezekes) ter plekke op of nemen jullie die mee naar huis?
Alhoewel ingepakt koelt dat toch snel af?
Voor 1 of andere reden grote honger, dus:
halve gebakken cervela
halve koude boulet
bicky cheese
Ben ik nu gewoon echt zo'n vreetzak, maar hetgeen ge daar opsomt is toch niet meteen iets dat ge verwacht na "grote honger dus:"?
.Ik wel. Ik eet me gewoon naar de kloten.Hiermee zit ik redelijk goed gevuld. Er zou soms nog iets bijkunnen, maar kga me nu ook niet volvreten.
Ik stop ook pas als ik denk: “nooit meer”Ik wel. Ik eet me gewoon naar de kloten.
Als alles op is, 5 minuten rusten en dan kijken wat er nog over is van de vrouw.
Love it.