Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Combo'ke. Zoete mayonaise of joppie oid van frituur, en thuis dan nog wat gewone mayonaise of curry erbij.Brengen jullie koude sausjes mee uit de frituur of gewoon de eigen sauzen van thuis?
Hier altijd het laatste...
Combo'ke. Zoete mayonaise of joppie oid van frituur, en thuis dan nog wat gewone mayonaise of curry erbij.
Dat kan ik nog begrijpen!Potteke satesaus erbij![]()
![]()
![]()
Doet ge die sauzen dan apart of is dat allemaal samen geklodderd op die frieten?
Dat zijn juist de beste frieten van ‘t pak!Altijd een potteke, nooit erop gekwakt. Dat maakt de frieten wak.
Ik wissel af. De ene keer saus erop, andere keer niet. Die keuze hangt ook af van welke frituur we kiezen.Altijd een potteke, nooit erop gekwakt. Dat maakt de frieten wak.
Nee wel al eens zoiets in die richting: frieten, stoofvleessaus, satékruiden, joppiesaus, viandel in stukjes en bicky ajuintjes.Iemand hier al eens een Bouvake gegeten?
Kwam ter sprake in de Mosselen 0130 podcast en op papier klinkt dat hemels:
Bekijk bijlage 20066
Lijkt me nog wel iets om te proberen, maar voor mij zijn er betere dingen dan een kipcorn of ribster. Kipcorn is op de twijfelaar altijd het minste imo.Iemand hier al eens een Bouvake gegeten?
Kwam ter sprake in de Mosselen 0130 podcast en op papier klinkt dat hemels:
Bekijk bijlage 20066
Kippets (enkel die van Ad Van Geloven, met het Amerikaans vlaggetje, al de rest is shite) en een viandel samenLijkt me nog wel iets om te proberen, maar voor mij zijn er betere dingen dan een kipcorn of ribster. Kipcorn is op de twijfelaar altijd het minste imo.
.da's gewoon een julientje toch? (eigenlijk een hugo claus, maar sinds Julien's overlijden naar hem genoemd)Nee wel al eens zoiets in die richting: frieten, stoofvleessaus, satékruiden, joppiesaus, viandel in stukjes en bicky ajuintjes.
Fucking lekker.
Ja voila.da's gewoon een julientje toch? (eigenlijk een hugo claus, maar sinds Julien's overlijden naar hem genoemd)