De frituur

Combo'ke. Zoete mayonaise of joppie oid van frituur, en thuis dan nog wat gewone mayonaise of curry erbij.
fire-kill.gif

Een middel speciaal, een klein speciaal, een Bicky en een frikandel was €14.40. Daar kunt ge niet voor sukkelen.

Live verslaggeving, bestellingske net geplaatst: grote en middel friet, potteke ZOETE mayonaise, bicky cheese bacon, bicky, twijfelaar en viandel. 23.80 EUR

Al gans de dag naar aan het uitkijken :love:

Hier waren het vrijdagavond frietjes van de frituur voor de tv.

Maar niet voor mij, want ik ging nog mtb'en, dus ik heb een snelle pasta gegeten. #dwazekeuzes

Gisteren zo'n grote Julien. Stoofvleessaus, gedroogde ui, satékruiden, shitload aan frieten, mayonaise, een viandel en 3 frikandellen. Dit samen met een ijskoude pint. De rest van de préparéschotel van mijn vrouw ook soldaat gemaakt.

Volgende week ram ik weer eens een bicky cheese tegen mijn tanden.

Ik kijk er weeral kwijlend naar uit!

Lijkt me nog wel iets om te proberen, maar voor mij zijn er betere dingen dan een kipcorn of ribster. Kipcorn is op de twijfelaar altijd het minste imo.
Kippets (enkel die van Ad Van Geloven, met het Amerikaans vlaggetje, al de rest is shite) en een viandel samen :drool:.

@BearPils stoofvleessaus, satékruiden en joppie is trouwens echt ne geweldige combo.

Laatst bewerkt:
Nee wel al eens zoiets in die richting: frieten, stoofvleessaus, satékruiden, joppiesaus, viandel in stukjes en bicky ajuintjes.
Fucking lekker.
da's gewoon een julientje toch? (eigenlijk een hugo claus, maar sinds Julien's overlijden naar hem genoemd)

da's gewoon een julientje toch? (eigenlijk een hugo claus, maar sinds Julien's overlijden naar hem genoemd)
Ja voila.

Ik bestel veel een Julientje. Een heel groot pak frieten, stoofvleessaus, satékruiden, gedroogde uitjes, mayonaise, viandel en frikandellen in stukken.
Als ik daar andere sauzen of vlezekes in wil, doen die dat gewoon.

Terug
Bovenaan