Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou ni teveel verwachten voor vaderdagAls kind frieten beloofd krijgen en uiteindelijk met boterhammen naar bed...als daar maar geen levenslange trauma's aan overblijven.

Een koude, half afgeknabbelde en geplette friet met een kwak mayonnaise onder hun kopkussen. Kan madam "Beeld Zonder Klank" nog een waske insteken.Het had volledig af geweest als hij zijn kinderen terug uit bed had gehaald en ze moesten toezien hoe hij hun frieten zat op eten.
Nog een idee voor wanneer de tandenfee langskomt. Een pak frieten als cadeautjeEen koude, half afgeknabbelde en geplette friet met een kwak mayonnaise onder hun kopkussen. Kan madam "Beeld Zonder Klank" nog een waske insteken.
Vooral als ge niet sport om de frietbuik weg te krijgen.Frituren = nefast voor relaties
Ik heb alvast kind en gezin gebeld want zoiets is onaanvaardbaar.Als kind frieten beloofd krijgen en uiteindelijk met boterhammen naar bed...als daar maar geen levenslange trauma's aan overblijven.
Geef deze man een standbeeld!Ik spreek tegenwoordig af met ne kameraad die in de buurt woont die ook frieten gaat halen voor zijn gezin.
Zondag: Om 18u in frituur afspreken, 3 pinten drinken op terras, iedereen laten voorgaan, bestelling maken, koud bouletje met koude curry voor’t wachten en nog is ieders 2 pinten.
Het was zo gezellig dacht den uitbater dat hem pas om 19u30 ons bestelling heeft meegegeven en nog paar pinten heeft getrakteerd.
Fiets’ke naar huis met 8 pinten op, thuiskomen met 37 oproepen gemist van de madam en madam van kameraad.
Kinderen al naar bed met boterhammen.
Madam roepen en tieren, van colere terug op de fiets gestapt en beetje verder in’t park frieten opgegeten.
Wie komt daar aan, mijne kameraard met zelfde gedacht
Uiteindelijk om 1u thuis
Maandag, beeld zonder klank
Frituren = nefast voor relaties
Zit jij nu niet in Zwitserland?De vriendin uit huis, nul culinaire restricties. Zonder stress de auto in en uitstappen, zonder achter m'n schouders te moeten kijken, schaamteloos tussen de andere klanten.
Een kleintje (met een schep erbovenop), een special, een normale en een bicky met alles erop aub.
Nog niet, vertraging met de plannen. Eerst cashen zodat als ik er ben frieten van m'n frietkot kan laten overvliegenZit jij nu niet in Zwitserland?

Kinky Frietxton.Of… je doet daar een frituur open?
De Frietkinx
Met een goeie pikante snack erbij en veel saus? Dan is het morgen feest in je reetVanavond naar 't Festijn in Retie.
.bicky orange (met kaaskroket), eerste keer.Da ziet er ne bangelijke Bicky uit![]()

heel die foto ziet er goed uit. Frieten, pintje en afgesloten met een safke.
Wat ga ik dees missen.