De frituur

Het had volledig af geweest als hij zijn kinderen terug uit bed had gehaald en ze moesten toezien hoe hij hun frieten zat op eten.

Het had volledig af geweest als hij zijn kinderen terug uit bed had gehaald en ze moesten toezien hoe hij hun frieten zat op eten.
Een koude, half afgeknabbelde en geplette friet met een kwak mayonnaise onder hun kopkussen. Kan madam "Beeld Zonder Klank" nog een waske insteken.

Als kind frieten beloofd krijgen en uiteindelijk met boterhammen naar bed...als daar maar geen levenslange trauma's aan overblijven.
Ik heb alvast kind en gezin gebeld want zoiets is onaanvaardbaar.

Vrees ervoor wat er gaat worden van die kindjes

Ik spreek tegenwoordig af met ne kameraad die in de buurt woont die ook frieten gaat halen voor zijn gezin.

Zondag: Om 18u in frituur afspreken, 3 pinten drinken op terras, iedereen laten voorgaan, bestelling maken, koud bouletje met koude curry voor’t wachten en nog is ieders 2 pinten.

Het was zo gezellig dacht den uitbater dat hem pas om 19u30 ons bestelling heeft meegegeven en nog paar pinten heeft getrakteerd.

Fiets’ke naar huis met 8 pinten op, thuiskomen met 37 oproepen gemist van de madam en madam van kameraad.

Kinderen al naar bed met boterhammen.

Madam roepen en tieren, van colere terug op de fiets gestapt en beetje verder in’t park frieten opgegeten.

Wie komt daar aan, mijne kameraard met zelfde gedacht :rofl:

Uiteindelijk om 1u thuis :laugh:

Maandag, beeld zonder klank :unsure:

Frituren = nefast voor relaties
Geef deze man een standbeeld!

Of een sticky post op zen minst...

De vriendin uit huis, nul culinaire restricties. Zonder stress de auto in en uitstappen, zonder achter m'n schouders te moeten kijken, schaamteloos tussen de andere klanten.

Een kleintje (met een schep erbovenop), een special, een normale en een bicky met alles erop aub.

De vriendin uit huis, nul culinaire restricties. Zonder stress de auto in en uitstappen, zonder achter m'n schouders te moeten kijken, schaamteloos tussen de andere klanten.

Een kleintje (met een schep erbovenop), een special, een normale en een bicky met alles erop aub.
Zit jij nu niet in Zwitserland?

Weet niet of dit al iemand gepost heeft maar het hoort hier wel thuis denk ik - had een frituur hier in mijn buurt - met lekkere frieten trouwens: Het enige echte frietlied

IMG_6511.jpeg

Terug
Bovenaan