De frituur

De vernieuwde versie van de neuzenoorlog is begonnen. Maar dan niet tussen de frituren maar de frituur en 1 of ander pizzakraam die hem daar bij zijn frituur parkeert. Het eerste handgemeen is een feit omdat de mensen pizza kopen van het pizzakraam die zich voor de frituur parkeert.
Het zou echt kunnen zijn, hoewel ik aan dat pizzakraam nog nooit een klant zag en daarom ook niet durf te proberen. :unsure:

Het zou echt kunnen zijn, hoewel ik aan dat pizzakraam nog nooit een klant zag en daarom ook niet durf te proberen. :unsure:
Staat dat pizzakraam er nu altijd? of 1x per week ofzo?

On-topic: vanavond frietjes, normaal de donderdag middag met het werk. maar wegens de feestdag geen. dus vanavond alleen.
Denk dat ik een Ramboutje ga nemen. nog nooit gedaan.

Staat dat pizzakraam er nu altijd? of 1x per week ofzo?

On-topic: vanavond frietjes, normaal de donderdag middag met het werk. maar wegens de feestdag geen. dus vanavond alleen.
Denk dat ik een Ramboutje ga nemen. nog nooit gedaan.
1 of 2x per week, maar hij laat nu precies wel een auto met reclame staan. Geen idee van waar hij komt eigenlijk.

Eentje voor @Stinkbakkes 😛

IMG_2338.jpeg

Frituur is zo schandalig duur aan het worden dat er een zwarte markt aan het ontstaan is.
De vraag is eerder welke friturist koopt deze aan en aan welke marge verkoopt die dan.
Tenzij de friturist niet op de hoogte is en denk 'correct' gerief te kopen.
Allesinds blijft het voor ons al consument allemaal even duur, of er nu een zwarte markt is of niet.

Vandaag voor de 2e keer een dynamite besteld en ik vond deze nu al wat pikanter dan de eerste die ik proefde. Niet pikant pikant uiteraard maar toch opmerkelijk verschil precies.

Gisteren ook nog eens frituur, vooral verschoten van de prijs (in goeie zin).

Julientje voor mij
Kleintje, bicky, berepoot speciale en groot potje verse tartaar voor de vriendin.

Was 22 euro en geleverd aan huis, vond ik toch nog schappelijk. Natuurlijk nog altij duurder dan vroeger.

Normaal ga ik altij afhalen maar was te warm gisteren. Bij het bestellen om te laten leveren wel gezien dat ze een turbo optie hebben. Voor 5 euro extra garantie van binnen het half uur levering.

Aagezien ze gekend zijn traag te zijn (+- 1 uur rekenen) slimme marketing van hun.

Ik at gisteren Frites Royale met Carnis Trio.
Bicky burger, bitterballen, stoofvleessaus, joppie saus en frietjes afgewerkt met kappertjes, tomaatjes en ajuintjes.

Terug
Bovenaan