Mr.Anderson
Well-known member
'k Heb hem afgelopen zondag geproefd! Doet me wat denken aan een gewone Mexicano, maar dan crunchy.Dit weekend ook zien liggen, maar had dus geen idee wat het was tot ik je post nu net zag.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k Heb hem afgelopen zondag geproefd! Doet me wat denken aan een gewone Mexicano, maar dan crunchy.Dit weekend ook zien liggen, maar had dus geen idee wat het was tot ik je post nu net zag.![]()
Het zou echt kunnen zijn, hoewel ik aan dat pizzakraam nog nooit een klant zag en daarom ook niet durf te proberen.De vernieuwde versie van de neuzenoorlog is begonnen. Maar dan niet tussen de frituren maar de frituur en 1 of ander pizzakraam die hem daar bij zijn frituur parkeert. Het eerste handgemeen is een feit omdat de mensen pizza kopen van het pizzakraam die zich voor de frituur parkeert.

Curryworst, dat zullen Duitsers zijn geweest in hoop dat een curryworst hier de frikandel kan verdrijven.
Staat dat pizzakraam er nu altijd? of 1x per week ofzo?Het zou echt kunnen zijn, hoewel ik aan dat pizzakraam nog nooit een klant zag en daarom ook niet durf te proberen.![]()
1 of 2x per week, maar hij laat nu precies wel een auto met reclame staan. Geen idee van waar hij komt eigenlijk.Staat dat pizzakraam er nu altijd? of 1x per week ofzo?
On-topic: vanavond frietjes, normaal de donderdag middag met het werk. maar wegens de feestdag geen. dus vanavond alleen.
Denk dat ik een Ramboutje ga nemen. nog nooit gedaan.
Frituur is zo schandalig duur aan het worden dat er een zwarte markt aan het ontstaan is.
Straks eens in de frituur horen of er ook speciale vlezekes zijn onder den toog.Frituur is zo schandalig duur aan het worden dat er een zwarte markt aan het ontstaan is.
De vraag is eerder welke friturist koopt deze aan en aan welke marge verkoopt die dan.Frituur is zo schandalig duur aan het worden dat er een zwarte markt aan het ontstaan is.
:Aka de default state of being van elke Belg!
Deze post voldoet niet aan de kwaliteitseisen van deze thread.Frietjes gegeten gisteren, was lekker.
Mijn vorige post werd onthaald alsof ik een staatsgreep had gepleegd, dus ik bepaal vanaf heden zelf wel hoe ik het kenbaar maak.Deze post voldoet niet aan de kwaliteitseisen van deze thread.
Gelieve minstens je bestelling op te lijsten, dan wel een foto van de bestelling bij te voegen