Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, ze hebben geen geijkte snelheidsmeter en mogen dus niet beboeten op snelheid. Enkel op onaangepast rijgedrag, welke een overtreding van de tweede graad is. En dan doen ze soms alsof het een gunst is.Ik snap niet goed, in alloo bij de wegpolitie reed er iemand 140-145 op een baan v 90 en ze houden hem tegen en die komt er vanaf met 116 euro? ...
Dat lijkt me eerder intrekking rijbewijs?

Er staat een artikel op HLN over een recente themazitting in Veurne. Dan heb je misschien al een idee wat je kan verwachten.mmm oké dan.
Dinsdag is het hier trouwens D-Day ivm mijn rechtzaak voor de promotie op gsm gebruik, spannend.
Amai, ook wel dik overdreven. En dan te weten dat je in veel arrondissementen wegkomt met een onmiddellijke inning van 174 euro.Er staat een artikel op HLN over een recente themazitting in Veurne. Dan heb je misschien al een idee wat je kan verwachten.
Het is betalend, dus ik zal de straf effe vermelden: een geldboete van 600 euro, waarvan 400 euro effectief en 15 dagen rijverbod. De reeds doorstane acht dagen rijverbod na de onmiddellijke intrekking worden daar wel in mindering gebracht.
Er wordt ook gesproken over een weekendrijverbod, dus eventueel vermelden dat je dat verkiest.
FYI de rechter in Veurne is echt mega chill tov de meeste rechters in andere arrondissementen.Er staat een artikel op HLN over een recente themazitting in Veurne. Dan heb je misschien al een idee wat je kan verwachten.
Het is betalend, dus ik zal de straf effe vermelden: een geldboete van 600 euro, waarvan 400 euro effectief en 15 dagen rijverbod. De reeds doorstane acht dagen rijverbod na de onmiddellijke intrekking worden daar wel in mindering gebracht.
Er wordt ook gesproken over een weekendrijverbod, dus eventueel vermelden dat je dat verkiest.
Idd domme plaats om te staan flitsen. Ging de "flits" letterlijk zichtbaar af? Want ik dacht dat alle politiezones ondertussen een infrarood flitser gebruikten. Vaak wordt er trouwens geen administratiekost gerekend bij GAS boetes, dus dan mag je "blij" zijn dat het een GAS boete is.Vriendin is een tijdje geleden hier geflitst.
Mobiele stond blijkbaar naast het grasveld, zo'n 20m voor het bord einde bebouwde kom.
Ze was dus al aan het versnellen naar 70km/h en toen ging de flits af. Flits, 63km/h in de bebouwde kom.
Aangezien het een te kleine overtreding is hebben ze hiervoor een GAS boete gegeven.
Dit heeft niets meer te maken met verkeersveiligheid maar is puur pesterij en geld scheppen.
Weet het nog zo niet, staat bij mij toch op hetzelfde niveau als (stevig) dronken rijden.Amai, ook wel dik overdreven. En dan te weten dat je in veel arrondissementen wegkomt met een onmiddellijke inning van 174 euro.
Das inderdaad ne smerige...Vriendin is een tijdje geleden hier geflitst.
Mobiele stond blijkbaar naast het grasveld, zo'n 20m voor het bord einde bebouwde kom.
Ze was dus al aan het versnellen naar 70km/h en toen ging de flits af. Flits, 63km/h in de bebouwde kom.
Aangezien het een te kleine overtreding is hebben ze hiervoor een GAS boete gegeven.
Dit heeft niets meer te maken met verkeersveiligheid maar is puur pesterij en geld scheppen.
En, wat is het geworden?mmm oké dan.
Dinsdag is het hier trouwens D-Day ivm mijn rechtzaak voor de promotie op gsm gebruik, spannend.
Hij is nog naar huis aan het wandelenEn, wat is het geworden?

VW Caddy op een verdachte plaats = snelheid checken en indien nodig remmen.Niet moeilijk om een zwarte VW Caddy te zien geparkeerd in de graskant voor een weiland (waar in feite niet mag geparkeerd worden).