De grote (flits)boetes thread

Met mijn speedpedelec een straat met verbodsbord ingereden zonder ik het wist, 185€ boete, waanzin.
Direct bezwaar aangetekend, totaal niet onveilige straat, en er rijden 1000en fietsers en steps die straat in, enkel pech dat de mijne een nrplaat heeft.... fuck zeg

Ik weet niet wat je doorgaf in je bezwaar hoor ;-) Dat zal jij wel weten.
Is inderdaad wat verwarrend met mijn initieel bericht hier.
Ik dacht zelf dat ik misschien de verkeerde nummerplaat doorgaf, en dat dit de reden zou zijn dat ik toch een boete kreeg.

Maar in mijn bezwaar heb ik gewoon doorgegeven dat ik wel degelijk betaald had met referentie naar bankafschrift.
Hun reactie was dan dat er voor mijn nummerplaat wel degelijk een betaling uitgevoerd werd.

Met mijn speedpedelec een straat met verbodsbord ingereden zonder ik het wist, 185€ boete, waanzin.
Direct bezwaar aangetekend, totaal niet onveilige straat, en er rijden 1000en fietsers en steps die straat in, enkel pech dat de mijne een nrplaat heeft.... fuck zeg
Hoezo wist je het niet?
Dat bord stond er niet? 😅

Ik zou er niet op hopen dat je bezwaar iets gaat uitmaken als dat bord er effectief staat.

Terug
Bovenaan