Timberwinter
Well-known member
Ik ben vooral ook fan van het feit dat het allemaal (buiten de kaartjes) uit hout is gemaakt. Het ziet er allemaal mooi en duurzaam uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over welk project gaat het? Want verschillende deelnemers = verschillende verzendkosten.Ik zou die eigenlijk ook wel eens via Crowdfinder willen backen, want die korting is wel héél mooi... maar de afhaalpunten liggen allemaal vrij ver van mij. Hoe betrouwbaar is dat om af te halen bij een deelnemer die je niet kent? Contacteer je die best op voorhand? Of is het not done om dat te vragen van iemand die je niet kent?
Of hoeveel bedragen de verzendkosten via Crowdfinder naar je eigen adres; want die zie ik niet staan?
Over welk project gaat het? Want verschillende deelnemers = verschillende verzendkosten.
Je kan Dennis eens een bericht sturen wat de verzendkosten zullen zijn. Je kan sturen via crowdfinder zelf.Clash of the Ardennes. De besparing lijkt mij toch wel groot (bijna de helft), tenzij er veel verzendkosten bijkomen.
Ik vind de basic wel ok voor wat het is. Ik zal eens spirecrest afwachten tov van die uitbreiding met treintjes als ie in retail komt.Everdell is 1 van de weinige spellen waar ik het wel als een must beschouw. Meestal laat ik uitbreidingen links liggen.
Heb me in alle uitbreidingen verdiept en ik kan vooral Spirecrest aanraden als je voor 1 uitbreiding zou gaan. ALLE uitbreidingen kopen vind ik overkill. Je kunt ze niet allemaal combineren, dus het is sowieso kiezen welke je wil gebruiken. Maar zelfs de iets minder goeie uitbreidingen maken het spel nog altijd beter, want het basisspel vond ik te beperkt.
Ook wel geïnteresserd. Ik zie op de map dat er iemand van Brugge/oostende gebacked heeft. @StanTem werkt dat ook zo dat je iemand van je eigen stad aanspreken om dat spel op te halen bij het afhaalpunt als jij dat niet kan?Clash of the Ardennes. De besparing lijkt mij toch wel groot (bijna de helft), tenzij er veel verzendkosten bijkomen.
Ja, maar best op voorhand al een bericht sturen naar die persoon natuurlijk.Ook wel geïnteresserd. Ik zie op de map dat er iemand van Brugge/oostende gebacked heeft. @StanTem werkt dat ook zo dat je iemand van je eigen stad aanspreken om dat spel op te halen bij het afhaalpunt als jij dat niet kan?

Have funhier de big box wel meebesteld, en de upgraded vessels.
. Hier is de redenering meer dat dat 65$ is waar ik een ander spel met kan kopen
. Teveel fluff hoeft niet voor mij in een spel, toch niet extra fluff 
Have fun. Hier is de redenering meer dat dat 65$ is waar ik een ander spel met kan kopen
. Teveel fluff hoeft niet voor mij in een spel, toch niet extra fluff
![]()