Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou daar dolgraag willen werken, maar dan zou ik moeten verhuizenGisteren toevallig 'De Haven' gezien op VTM. Best wel interessant eigenlijk.

Ik was het hier ook beginnen kijken na een positieve recensie van de serie in HumoGisteren toevallig 'De Haven' gezien op VTM. Best wel interessant eigenlijk.
Als ze dat schip binnentrekken in het droogdok, dat hangt precies met twee gewone touwen aan die winch?
Daar nog veel geweest in mijn vorige job, en heel vrolijk werd ik daar persoonlijk toch niet van.ik zou daar dolgraag willen werken, maar dan zou ik moeten verhuizen![]()
Serieus? Op televisie is iedereen daar extreem blij met zijn werkDaar nog veel geweest in mijn vorige job, en heel vrolijk werd ik daar persoonlijk toch niet van.

Welke aflevering was dat? Ik heb gezien dat ze door het deksel van een vat boorden.Inderdaad wel interessant om te zien.
Enkel die 'newbie' bij de douane met zijn gaten boren, maakt daar ff de koeling van een container kapot.
Al dat koudemiddel weg en vermoedelijk niet simpel te herstellen, wat een oen.
Zouden die de rekening krijgen?
De eerste, ik dacht redelijk of helemaal op het einde.Welke aflevering was dat? Ik heb gezien dat ze door het deksel van een vat boorden.
Die duiker in dat vuile afvalwater, waarom kunnen ze zoiets er niet met een kraan uit scheppen?