Ik zou trouwens zeggen dat het Sarah is, voornamelijk op basis van de treinproef.
1) Hilde komt met 4 koffers bij Gilles. De 3 anderen zijn 900 waard. Er zijn al niet veel combinaties om dat te maken (4). Wetende dat die 3 personen alledrie de tweede eliminatie overleefd hebben terwijl er twee van de drie laagste testscores bij de vorige test bij zaten, maakt dat het heel straf is. Die koffers waren van Jan, Els en Sarah.
Maar... Els kan haar koffer op de trein met redelijk grote zekerheid niet gewisseld hebben en valt in elk scenario af als mogelijke mol.

Die riep terwijl ze naar die deur liep: "er mogen nog vier kandidaten door", waarna de volgende kandidaat uiteraard heel kort achter haar kwam en ze dus geen tijd heeft gehad om ongezien die koffer mee te grissen, door haar eigen schuld.
Sarah en Jan kunnen wel. Sarah loopt uit die wagon, na kort anderen geholpen te hebben, wanneer ze ziet dat de twee anderen die los zijn keihard aan het helpen zijn en niet achter haar aan zullen komen. Jan was als allerlaatste los, da's ook een vrijgeleide om de koffer te nemen.
2) Bij de landen zei Sarah: "Ik weet er 11", waarna ze de hele tijd stil was toen Pedro zo goed bezig was om toen er 10 waren uit het niks met Thailand op de proppen te komen. Als mol wilt ge normaal wel het einde van die opdracht halen.
Daarboven zat Sarah in de helikopter in aflevering 1 en overtuigde ze de rest om de koffer te nemen. Als mol wilt ge daar geraken. Die koffer is belangrijk voor dit seizoen. Al was er zelfs 1 kans per aflevering om die te pakken te krijgen, dan nog wil je die als mol zo snel mogelijk hebben imo. Sarah was ook degene die zei 'we zitten op verdieping 36' toen het al te laat was. Ook weer heel typerend voor een mol.
Er zijn nog opties, waarvan Pedro de meest duidelijke is gezien waar die steeds staat en wat die doet, maar als ik nu een naam moet zeggen, zeg ik Sarah.