De Mol 2025 - Aflevering 3

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
Supporter
mol03.jpg

In de jungle rond Kanchanaburi nemen de kandidaten een nobele taak op zich, maar kunnen ze er ook de vruchten van plukken? De reis leidt hen naar een schimmige kelder, waar ze spelen met hun geluk.

Maar enfin, waarom denken die nu dat ze die watermeloen moeten slopen :laugh:

Comedy capers dit :laugh: :laugh: :laugh:

Laatst bewerkt:
De makers weten ook dat het heel moeilijk is om stil te zitten in een reeks opdrachten, dus het was al 90% in the bag.
Die molactie geeft extra spice maar is eerder om de onthulling te doen dan een meesterzet.

Nooo, Jan :headshake:

Hoe is het mogelijk dat je trouwens geen enkele juiste kandidaat wegstemt. Volgens mij is daar ook niet eens iedereen aan de tand gevoeld geweest, ik zou dat onmiddellijk doen. De focus lag te fel op Hilde en Jan.

Wel dikke fail van de regie om al 1 winnaar van die pasvragen te spoilen.

Laten ze beeld zien van die voetmassages en ziet ge Sarah haar vlekken/huidaandoening. Hoe lomp.

Nooo, Jan :headshake:

Hoe is het mogelijk dat je trouwens geen enkele juiste kandidaat wegstemt. Volgens mij is daar ook niet eens iedereen aan de tand gevoeld geweest, ik zou dat onmiddellijk doen. De focus lag te fel op Hilde en Jan.
Kan natuurlijk ook enkel zo gemonteerd zijn, dat weten we niet zeker.

Ik weet wel dat ik eenmaal ze mij beginnen verdenken ook rood word en begin te giechelen, als er dan een tunnelvisie is in combinatie met een gesprek dat mogelijks gestuurd wordt door De Mol, tja. Hilde heeft ook gewoon een gil gedaan omdat één van die masseuses haar per ongeluk raakte, om u dan nog te verdedigen is ook wel niet makkelijk.

Michèle haar reactie kwam enerzijds wel oprecht over toen ze als laatste werd weggestemd maar anderzijds heel gemakzuchtig om zo weer een foute kandidaat zonder pasvragen weg te stemmen en €1000 te verliezen. Ze deed geen enkele moeite om zich te verdedigen, enkel iets à la “das goed gasten, doe maar, echt” op een licht geïrriteerde manier.

Terug
Bovenaan