Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel dikke fail van de regie om al 1 winnaar van die pasvragen te spoilen.
Laten ze beeld zien van die voetmassages en ziet ge Sarah haar vlekken/huidaandoening. Hoe lomp.
Alexy vroeg: "Wie wil er nog een stukje watermeloen?", maar we weten toch niet of dat de oorspronkelijke aanzet was of niet.Heeft iemand erop gelet wie 's morgens bij het ontbijt vroeg of er nog iemand watermeloen wilde?
Zou dat de mol kunnen zijn? Want als niemand watermeloen zou eten 's morgens, zou het plan van de mol toch nutteloos zijn?
Nja, de manier waarop het gemonteerd is zet Alexy wel in de kijker: hij is diegene die de vraag stelde wie er nog watermeloen wou en neemt dan de watermeloen met het briefje erin ...Alexy vroeg: "Wie wil er nog een stukje watermeloen?", maar we weten toch niet of dat de oorspronkelijke aanzet was of niet.
. In de auto zit tot 2x maal toe de groep totaal weg te sturen van een mogelijks goed antwoord. Haar reacties zijn ook soms wel vreemd. Ook toen het bleek dat het 3e antwoord Argenta was. Ik krijg toch de indruk dat die heel goed kan acteren/fake zijn.Ja, deze aflevering heeft ze wel totaal niets bijgedragen. In de auto bevestigd ze alleen maar de goede antwoorden nadat ze al gegeven waren door iemand anders (van kijk ik wist het ook) en bij het laatste stuurt ze wel heel goed naar Sleeplife. Ze heeft ook heel veel zenuwtrekjes vind ik, waar ze aan haar gezicht of haar zit te prutsen. Toen ze na het fragment iets zei van dat ze de koffer nooit had willen doorlaten waren die andere 3 ijzig stil. Vraag mij of er daar zijn die haar op het spoor zijn.Michèle weeral heel verdacht deze aflevering.
Dat lag er inderdaad te vingerdik op.Ik vond die vraag heel onnatuurlijk gesteld, maar lijkt me eerder de regie die aangaf dat iemand nog watermeloen moest gaan halen.
Als Pedro een gewone kandidaat blijkt, was het wel een zeer geslaagde actie.Ik had echt gedacht dat ze de mol die meetinstrumenten ging saboteren. Stok van 30 cm vervangen door een stok van 35 of 25 cm. Geen kandidaat die eraan zou denken dat die stok toch echt geen 30 cm is. Maar nee, we gaan een gaatje boren in een watermeloen![]()
Daar zeg je het: "De manier waarop het gemonteerd is". Ze proberen het steeds zo te monteren dat de mol niet opvallend is in zulke situaties.Nja, de manier waarop het gemonteerd is zet Alexy wel in de kijker: hij is diegene die de vraag stelde wie er nog watermeloen wou en neemt dan de watermeloen met het briefje erin ...
Was ook mijn gedacht: gewoon een label van '40 cm' hangen aan een stok van 30 cm.Ik had echt gedacht dat ze de mol die meetinstrumenten ging saboteren. Stok van 30 cm vervangen door een stok van 35 of 25 cm. Geen kandidaat die eraan zou denken dat die stok toch echt geen 30 cm is. Maar nee, we gaan een gaatje boren in een watermeloen![]()

We zien hem geen extra balletjes nemen. Zoiets op die plek vervalsen lijkt mij moeilijk en een mol zou daar heel makkelijk geld uit de pot kunnen halen. Op basis daarvan pleit ik hem vrij.Dat lag er inderdaad te vingerdik op.
Pedro op 1 of andere manier de hoofdverdachte voor mij. Zwijgt, springt meteen op iemand mee als iemand iemand verdenkt. En dan ook de piste van minuut 13 in beeld.