derp
Well-known member
Ik geef toe dat het wel heel obvious is maar stel dat Pedro de mol is:
- bij de watermeloenen zitten is ideaal als mol
- in dit geval stuurde Jan aan op dat briefje uit de watermeloen, maar moest het niet zo zijn kon Pedro er altijd zelf nog op aansturen
- Uw medekandidaat bij die proef gaat 99% zelf aansturen op het kapotmaken van watermeloenen en tis gemakkelijk om daar in zekere mate in mee te gaan. De Jan heeft zich keihard geamuseerd en is wss terug naar het hotel gegaan met het idee dat hij ZELF de grote aanstoker was van het vernielen van de meloenen, schrapt Pedro zodoende als verdachte en vliegt naar huis.
- er zijn geen andere getuigen bij.
- daarna 0 ballekes pakken bij de laatste proef om verdenking van u af te halen, en omdat ge misschien zelf wat verschoten zijt van het feit dat letterlijk alle watermeloenen kapot zijn gegaan.
Zo opvallend dat bijna niemand hem nu verdenkt zeker? Integendeel. Met een straat voorsprong hoofdverdachte bij de kijker momenteel, 32% geloof ik zelfs.
Natuurlijk gaan er kandidaten en een groot deel van de kijkers hem nu verdenken door die actie. Vandaar dat ik 'm persoonlijk wél uitsluit als mol want het is gewoon té anders (ik verdacht hem sowieso al niet trouwens, maar dat terzijde).
- bij de watermeloenen zitten is ideaal als mol
- in dit geval stuurde Jan aan op dat briefje uit de watermeloen, maar moest het niet zo zijn kon Pedro er altijd zelf nog op aansturen
- Uw medekandidaat bij die proef gaat 99% zelf aansturen op het kapotmaken van watermeloenen en tis gemakkelijk om daar in zekere mate in mee te gaan. De Jan heeft zich keihard geamuseerd en is wss terug naar het hotel gegaan met het idee dat hij ZELF de grote aanstoker was van het vernielen van de meloenen, schrapt Pedro zodoende als verdachte en vliegt naar huis.
- er zijn geen andere getuigen bij.
- daarna 0 ballekes pakken bij de laatste proef om verdenking van u af te halen, en omdat ge misschien zelf wat verschoten zijt van het feit dat letterlijk alle watermeloenen kapot zijn gegaan.
. Persoonlijk snijd ik watermeloenen altijd overlangs ...