De Mol 2026 | Aflevering 7 : Welkom in de Algarve | Fuck, 't is er al één.

Wie is jouw mol na deze aflevering?

• Julie

Stemmen: 13 19,7%
  • Maxim

Stemmen: 10 15,2%
  • Wout

Stemmen: 43 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    66
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE

De Mol 2026 | Aflevering 7​

Uitzending & Terugkijken​

Wanneer: Zondag 10 mei 2026, 20:00 op Play4.
Link: Bekijk aflevering 6 hier

Vooruitblik​

De kandidaten komen aan in de Algarve. Ze mogen fietsen, rijden, vallen, een spin van hun been slaan en weer doorgaan.
oh en Maxim geeft Julie een facial 😏 .

Wie is er verdacht bij de kijkers op BG?​

De BG kijker is ondertussen voor 55% zeker. Wout is de mol. Is het spel gespeeld?

Is de BG crew erachter?

Of is driekwart van hen op een dwaalspoor gezet....

1778421912284.png

Ik wil echt bijna Julie zeggen ipv Wout na deze aflevering maar dan haalt die dan met voorsprong wel 't meeste geld binnen met die laatste proef... Hmm...

Goeie aflevering, goed gelachen met Maxim die Julie onderspuwt als toppunt… timing was ook perfect net voor Julie de opdracht ging doen lukken

Thank god! Zowat de 3 die ik wou zien in de finale. Echt plat gegaan toen Maxim daar die melk vol in Julie haar gezicht spuwde. Ranzig maar wel hilarisch xD

Fijne samenstelling van finale inderdaad. Ik had bij de voorstelling van de kandidaten een verdachte, daarna niet meer. Maar die eerste verdachte zit er nog steeds in. 😎

Limoenen voor olijven aanzien... da's er wel over. Of is het hiding in plain sight?

Isabelle dacht dat ze maar 1 vraag niet juist had. Verkeerde mol, maar hoe blijf je er dan zo lang in? Of iedereen op de juiste mol?

Isabelle dacht dat ze maar 1 vraag niet juist had. Verkeerde mol, maar hoe blijf je er dan zo lang in? Of iedereen op de juiste mol?

Ik denk dat iedereen wel weet wie de mol is ondertussen, is gewoon er voor zorgen dat ge alles juist hebt en snelste klaar zijt met antwoorden.

Maxim en Julie meer gemold dan Wout precies vandaag.

Denk dat die 2 zichzelf toch gewoon verdacht proberen te maken, allebei wetende dat Wout de mol is… ;)

Geweldige aflevering, ik vind het echt een tof seizoen. Hele sympathieke kandidaten ook, heb ik niet altijd.

Ik blijf Wout zeggen. Dit jaar zit ik in zo een tunnel dat ik het gewoon zo duidelijk vind dat hem het is. Julie brengt volgens mij nog wat te veel geld binnen om het nog te kunnen zijn. Die haar sabotages zijn afleidingen. Maxim (bij de voorstelling zei die zijn kop mij: Mol) zal denk ik de winnaar worden.

Terug
Bovenaan