Not sure of serious.
Goed ik heb volgens mij echt wel alles gehoord bij deze.
Een huis bouwen is de grootste investering die een mens in zijn leven maalt, dat je dan kiest om duurzaam en mooi te bouwen voor uw smaak lijkt me dan een evidentie.
Maar goed als dat u niet boeit is dat ook goed.
Dat mensen zich inlezen en kritisch kijken naar hun bouw kan ik enkel maar aanmoedigen.
Het is uw geld, jij moet erin wonen en jij bent de enige die effectief waarde hecht aan die woning.
Iedereen die al gebouwd heeft kan enkel maar beamen dat aannemers soms maar gewoon opdoen, als jij puur vertrouwt op hun dan kom je vaak bescheten uit.
Ik ga een simpel voorbeeld geven, den elektricien komt langs en zet alle potjes vast met PUR. Als jij niet u een beetje inleest of informeert dan laat jij dit passeren.
Of hij smeert alle sleuven dicht met gips, ook onder de waterkering.
Den bezetter komt en denkt “ik smeer alles dicht en voor de rest trek uw plan”, dat passeert dus en na enige tijd krijg je last van opstijgend vocht.
Jammere zaak dan.
Ik kan talloze voorbeelden geven van zaken die ik al gezien heb en gehoord heb.
De bouw is echt schrijnend, Veerle kunnen wel nauwgezet werken en weten perfect hoe het moet, maar dit duurt langer, brengt dus minder geld op en zolang uw factuur betaald wordt is er geen vuiltje aan de lucht.