De Pfaffs

:wtf:
Als gast in programma's viel hij dan door de mand. Ik herinner me een fragment van een voorbeschouwing waar hij was uitgenodigd om het over Neuer te hebben, toen beschouwd als de beste keeper ter wereld, maar waar het meer over 'de handen van Jean-Marie' ging dan wat anders. 😂 Wat jammer dat dat offline gehaald is.

En als die ergens kwam als acte de présence, dan begon bij altijd uit zichzelf over zijn profcarrière zonder dat iemand erachter vroeg. 😂 Elke keer weer. Ge zult dat in deze reeks ook wel telkens zien.
In Nederland wordt hij dan ook helemaal uitgelachen, omdat hij inderdaad als het over Neuer, Courtois of andere keepers iets moet zeggen hij ove zichzelf begint te praten.
De uitspraak van Pfaff was dat 'er elke bal die hij had binnengekregen onhoudbaar waren', dus bij een goal zou het nooit zijn fout geweest zijn.

Vooral VI met Derksen en V. Der Gijp hebben dit dermate in het belachelijke getrokken dat er een rel is ontstaan. Helaas niet meer te vinden. Want was hilarisch. Toen ze een paar blunders terug gevonden hadden.

JM mag zijn pilletjes kussen met Carmen, denk dat zij toch ook zakelijk stevig in haar schoenen staat. Hij lijkt me meer naief dom.

Stond vorige week tijdens het poetsen op, ik citeer de commentator:

“Debby heeft een groot probleem… haar broek is verdwenen en ligt niet in de wasmand.”

:unsure:
Zet er vooral bij dat het toevallig was tijdens het poetsen. Stel je voor dat we u veroordelen tot een guilty pleasure 🤔

De Pfaffs: “Debby heeft een groot probleem… haar broek is verdwenen en ligt niet in de wasmand.”
De Planckaerts: "Eddy heeft een groot probleem... alle machines en geld is verdwenen uit de fabriek in Litouwen."

Kelly schakelt huisvriend(*) Franky in om de kots van zoonlief in het ouderlijk bed op te kuisen :unsure:

(*) Vraag mij af hoe je dat wordt, zo'n huisvriend. En hoe ziet die zijn dagschema eruit? Deze scène speelde zich af tijdens het ontbijt. Dus die mens staat `s morgens vroeg op, en rijdt dan per direct naar de residentie der Pfaffs waar hij de taak van huisvriend (aka klotewerkjes opknappen) gaat waarnemen?

En Nicolas die tijdens het wachten om zijn praktisch motorijexamen af te leggen efkens een paar pintjes achterover kapt. Want aja, hoe moet je anders de tijd doden op zo'n moment? :unsure:

En Nicolas die tijdens het wachten om zijn praktisch motorijexamen af te leggen efkens een paar pintjes achterover kapt. Want aja, hoe moet je anders de tijd doden op zo'n moment? :unsure:
Dat getuigt van veel verantwoordelijkheidszin om met een volle tank aan een rijexamen te beginnen.
sddefault.jpg

Laatst bewerkt:
En geweldig toch om nadien met de moto naar huis te rijden.

En dan Shania op de schoot van Kelly in den auto, zij heeft blik jupiler vast en de Sam sigaretje aant roken, dat kunt ge u toch op moment van vandaag ni meer voorstellen.

Als da nu gebeurt dan wordt ge net niet op de brandstapel gegooid.

Daar ziet ge ook altijd ander volk lopen in dat ouderlijk huis, die “huisvriend” woont daar volgens mij ook.

Vriend van mijn broer is (toen die 15 à 16 was) nog samen geweest met Lindsey.
Hij vertelde me dat het meermaals gebeurde dat Jean-Marie de kamer binnenkwam terwijl zij aan't "tauteren" ( :unsure: ) waren.
Was blijkbaar de doodnormaalste zaak van de wereld. En dus werd er ook gewoon doorgedaan 😅

Hier eindigt m'n kruistocht tegen Jean-Marie.

"Wij zijn de Pfaffs [...] Ik denk niet dat je nog zo'n tweede (soap over een andere familie i.e.) kunt maken, met alle respect voor iemand anders."

:unsure:

Mijn moeder deed lang geleden soms wel eens de JM zijn haar. Sympathieke man, maar o zo simpel (en veel te aanwezig).

Dieje JM vandaag toen dieje Kenji met zen klakken op zenne kop viel.

''jama we moeten nu naar spoed, jama ge moet daar nie mee wachten, jama dit jama dat'' ondertussen al gene druppel bloed niemeer wat uit dieje zenne kop komt 😂
Idd wel ne simpele ziel, dan ziet ge toch dat die Carmen een pak slimmer is dan zowel dieje Sam als dieje JM samen...

Dan nog vorige week met die Nicolas en dan die voice over '' Debby en Nicolas hebben hard gewerkt en Nicolas heeft een motor gekocht ''
Zelfs al zou dat programma in de tijd 1x per week komen dan was dat zonnecenter nog maar 4-5 weken open al bij al, ja heel hard gewerkt op die tijd voor ne hele motor :unsure:

Wat leren we verder van dit programma :

- Den Bompa is in feite ne verdoken alcoholieker.
- Dieje Nicolas is ne ferme dweeb : zuipen terwijl ge wacht op uw moto examen, feitelijk gene klop willen doen ( nie moeilijk dat die ooit zei dat em voor minder dan 10.000 euro nie uit zenne nest zou komen ) gewoon all around een ambetant ventje.
- Ons Kelly kent precies alleen maar sloefen en sletsen/slippers, heb de afgelopen weken die haar zeilboten al meer gezien dan mijn eigen voeten.
Ik stoorde me daar bv mateloos aan dat die op die slippers naar dat etentje wou gaan van die trouw 😂

Ik vind ook dat als ge dat zo elke dag op uw bord krijgt ( dagelijks ipv wekelijks een aflevering ) dat het ook snel eentonig en saai is, al kan dat ook afhangen van de aflevering op zich.
Die episodes met die cruise vond ik bv redelijk saai, ook zoals vandaag als een aflevering bijna 90% maar over 1 persoon/ding gaat ( dieje Kenji op zijn bakkes )

Kan nu ook gewoon zijn omdat die episodes 5x per week op uw bord komen ipv 1x per week zoals in de tijd, kan snel afgezaagd worden.

Het beeld van de week, den hond Casper dat over het gedrocht van een standbeeld pist van JM, die hij voor die verjaardag had gekregen. Ik heb een paar afleveringen moeten inhalen, overal lekker gesponsord VTM, dan dat belachelijke gedoe met Péétrus en die wijnhandelaar. Ik snap het eigenlijk ook niet zo goed waarom ge als wijnhandelaar uw beste wijn als laatste schenkt, ze hadden best al wel wat op...
De aflevering met Waregem Koers, vond ik JM anders wel zeer adrem en paar goei moppen maken met het publiek. Ik heb het niet zo voor den Bompa eerlijk gezegd, vies manneke en inderdaad een alcoholieker in de hoogste graad.
Vandaag achja de val Kenji, dat het een lelijke val was akkoord maar ben eigenlijk eens benieuwd wat ze daar zouden gedaan hebben zonder Bobonne Carmen. Het over dramatisch gedoe van Kelly... met die val van Kenji, irriteerde mij dan weer mateloos ( Mijne kleine is verminkt voor de rest van zijn leven en zulke uitspraken). Weinig Nicolas & Debby hierin en misschien maar goed ook. Want die Nicolas kwam eigenlijk nog 'OK' over eerste seizoen maar sinds de cruise vind ik hem ronduit vervelend en vooral gespeeld. Komt helemaal niet naturel over. Nog maar gezwegen met die fles Sambucca.

Eigenlijk is dit gewoon het verhaal van een simpele voetballer die snel rijk is geworden. Blijven toch gewoon marginalen met geld? Dat kussen op elkaars (JM met zijn dochters) mond, vinden jullie dat normaal of heb ik uitzonderlijk andere opvoeding gekregen?

Eigenlijk is dit gewoon het verhaal van een simpele voetballer die snel rijk is geworden. Blijven toch gewoon marginalen met geld? Dat kussen op elkaars (JM met zijn dochters) mond, vinden jullie dat normaal of heb ik uitzonderlijk andere opvoeding gekregen?
Nee dat is hier ook niet de gewoonte. Het is trouwens niet enkel JM met zijn dochters. Iedereen kust iedereen daar op de mond precies.

Nope. Hier geven we de klein kusjes op het voorhoofd. Zo is ze al behoed voor dikke smakkerds van de bomma.

Terug
Bovenaan