De Pfaffs

Wist trouwens niet dat de Pfaffs dat van die servietten op 'les lacs de connemars' uitgevonden hebben. 😂

Zo van die dingen waar je de dag van vandaag niet meer mee wegkomt.
Veel van de dingen die ze doen en zeggen kom je vandaag niet meer mee weg.
Maar dat was wel gouden TV, echt ongeremd en puur. Een stuk spannender gemaakt om toch wat leuke TV te hebben.
Maak zoiets nu en dat is strak geregisseerd gelijk de pest.

Ik heb dat vroeger ook gezien op TV en toen is het met niet zo opgevallen (of in ieder geval niet bijgebleven) hoe simpel van geest die JM toch is. En toen hij onlangs in de coulissen Eddy Wally tegenkwam, vielen de puzzelstukken ineens samen. JM is gewoon de spirituele opvolger van Eddy Wally.

Ik denk dat als die niet zo'n clevere, zakelijk ingestelde vrouw achter zich had gehad, die had jaren geleden al in de goot geëindigd. Carmen stuurt die gewoon dag in dag uit van de ene acte de présence naar de andere waar hij gaat glimlachen en handjes schudden en de euries rollen binnen met hopen. En dan natuurlijk al die kledingsponsors, die Volvo's, de centjes van de VTM, etc etc

Maar zoals @MrKend54l al zei, is redelijk unscripted naar de normen van vandaag en is gewoon heerlijk om die bezig te zien in hun eigen wereldje. Top TV!

Veel van de dingen die ze doen en zeggen kom je vandaag niet meer mee weg.
Maar dat was wel gouden TV, echt ongeremd en puur. Een stuk spannender gemaakt om toch wat leuke TV te hebben.
Maak zoiets nu en dat is strak geregisseerd gelijk de pest.
Daar heb je wel een punt en dat maakt de reality van vandaag ook saai en voorspelbaar om naar te kijken.

Dat weekendje Londen, waar ze die t-shirt koopt, Lindsey. Maar daarna naar den Dave belt, dat ze dat van haar eigen zelve wel betaald en voor gewerkt had? Welk werk doet zij dan?

Dave heeft zijn periode van arrogantie, zeker met die vrijgezellen avond...
Ocharme die huishulp maar goede 'vriend met die honden....
Lindsey werkte zelf bij de boekskes (Flair)

Ik heb dat vroeger ook gezien op TV en toen is het met niet zo opgevallen (of in ieder geval niet bijgebleven) hoe simpel van geest die JM toch is. En toen hij onlangs in de coulissen Eddy Wally tegenkwam, vielen de puzzelstukken ineens samen. JM is gewoon de spirituele opvolger van Eddy Wally.

Ik denk dat als die niet zo'n clevere, zakelijk ingestelde vrouw achter zich had gehad, die had jaren geleden al in de goot geëindigd. Carmen stuurt die gewoon dag in dag uit van de ene acte de présence naar de andere waar hij gaat glimlachen en handjes schudden en de euries rollen binnen met hopen. En dan natuurlijk al die kledingsponsors, die Volvo's, de centjes van de VTM, etc etc

Maar zoals @MrKend54l al zei, is redelijk unscripted naar de normen van vandaag en is gewoon heerlijk om die bezig te zien in hun eigen wereldje. Top TV!
@jm wel denkend dat den evenaar door zijn gat loopt. En wat heeft hij soms een kort lontje.
@carmen die regelt daar inderdaad den boel, ma zonder de nodige glazen alcohol zou het haar niet lukken vrees ik. Ze drinken daar trouwens sowieso wat af.

@carmen die regelt daar inderdaad den boel, ma zonder de nodige glazen alcohol zou het haar niet lukken vrees ik. Ze drinken daar trouwens sowieso wat af.
Was dat niet hetzelfde met Sharon Osbourne en Ozzy?
Volgens mij had zij zelfs een managementbedrijfje waar hij dan klant was...

Die waren er toevallig ook als 1 van de eersten bij met een reality reeks.

Kelly eigenlijk toch ook maar een schraal geval.
Die Debby was toendertijd mss nog wel de fatsoenlijkste van allemaal... Wel met de loempste van allemaal getrouwd, dat dan weer wel.
JM inderdaad enorm simpel, was me vroeger ook niet zo hard opgevallen.

Waar blijft de aflevering dat JM een donkere hotelmedewerker een tik geeft met zijn voet of zoiets.
Dat stond toen wel in de kranten als ik juist ben.

Edit: https://m.nieuwsblad.be/cnt/mv1ahpvn
Artikel dateert van 2007, dus dit voorval heeft zich in seizoen 5 afgespeeld. Momenteel zitten we in seizoen 3. Dus nog even geduld ;)

Waren kinderstoeltjes toen eigenlijk nog niet verplicht?
Ja, vond ik ook al vreemd. Heb het gisteren nog zitten opzoeken, maar vond niet direct deftige informatie daar rond. In dit artikel van autogids staat dat sinds 2006 elk kind zijn eigen zitplaats moet hebben. Dus mocht je voor die tijd blijkbaar met meer dan 3 kinderen op de achterbank. Kan je daar dan onrechtstreeks uit afleiden dat kinderzitjes voor die tijd niet wettelijk verplicht waren? Al lijkt me dat jaartal precies zo vreselijk recent?

Uit mijn kinderjaren (jaren 80) weet ik nog wel dat er toch niet in elke auto achteraan gordels aanwezig waren. Die verplichting is ergens begin jaren 90 gekomen geloof ik.

Ik krijg spontaan PTSD bij het bekijken van die fragmenten in de babywinkel. Dat hopeloos en urenlang getwijfel over de kleur van een fucking papfles... :sop:

Die scène met Kelly en Sam tijdens het schminken is zó herkenbaar hè. Sam krijgt de volle laag vanwege alle irritaties van de voorbije maanden die zich bij Kelly opstapelden en die mens weet niet wat hem overkomt :eek2:

Wat een gedoe met die bevalling van Debby, wtf. "Hier mag eigenlijk geen bezoek komen", negeer en we doen gewoon verder.

Nicolas is echt een raar ventje.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk ziet ge in zo een episode wat een schrale boel dat eigenlijk is.

Thuis hangen ze al aan de wijn terwijl Debbie int ziekenhuis ligt, dan dieje JM door heel dieje gang “ wij hebben dorst “
En dan is dat nog los van het feit hoe belachelijk iedereen daar eigenlijk deed vandaag, ok ne kleine krijgt ge nie elke dag maar weer heel die familie erop als ne leeuw op ne zebra, en dan nog met 3 tegen die deur aant luisteren

Terug
Bovenaan