Model Y RWD is besteld, levering tussen 28/08 & 05/09
Iemand nog tips voor bij ophaling of andere suggesties?
Is wel een bedrijfswagen maar toch![]()
Sowieso laten wrappen uiteraard.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Model Y RWD is besteld, levering tussen 28/08 & 05/09
Iemand nog tips voor bij ophaling of andere suggesties?
Is wel een bedrijfswagen maar toch![]()

En een alcantara cover voor dat hout in t interieur.Sowieso laten wrappen uiteraard.![]()
Ik vind dat eerlijk gezegd wel mooi. Zou zeker niet dat wit moeten hebben.En een alcantara cover voor dat hout in t interieur.
En ik zou er al zeker geen cover over moeten hebben. Als ik het zou doen, zou ik de huidige inleg er uithalen om te vervangen door iets.Ik vind dat eerlijk gezegd wel mooi. Zou zeker niet dat wit moeten hebben.
Ja, das die kleur. Zag er ok uit in de showroom en kotslelijk in daglicht.Ik heb nu al verscheidene malen donkerbruine/bordeaux Tesla Model Y zien rijden.
Lijkt geen wrap te zijn.
Is dat het Midnight Cherry Red van 2.600€?
In het echt ziet dat er toch heel anders uit dan op de website. Ik zou me bekocht voelen als ik dat had besteld.
Ziet er wel leuk uit, zijn gewoon andere wieldoppen? Precies wel nog niet na te bestellen in de Tesla shop, maar zal wel komen vermoed ik? Misschien wel eens het proberen waard.Bij de Model Y kan je nu ook standaard voor de zwarte 19" Gemini velgen kiezen zonder meerprijs.
De velgen zelf zijn ook zwart.Ziet er wel leuk uit, zijn gewoon andere wieldoppen? Precies wel nog niet na te bestellen in de Tesla shop, maar zal wel komen vermoed ik? Misschien wel eens het proberen waard.
Nadeel is wel dat als je krassen op de velg hebt, dat de zilveren onderlaag zichtbaar komt.De velgen zelf zijn ook zwart.
Inderdaad.Nadeel is wel dat als je krassen op de velg hebt, dat de zilveren onderlaag zichtbaar komt.
Ik vind dat net een mooie kleur. Spijt dat ik voor zwart ben gegaanIk heb nu al verscheidene malen donkerbruine/bordeaux Tesla Model Y zien rijden.
Lijkt geen wrap te zijn.
Is dat het Midnight Cherry Red van 2.600€?
In het echt ziet dat er toch heel anders uit dan op de website. Ik zou me bekocht voelen als ik dat had besteld.

Die velgranden steken al zo uit. Als je wieldoppen hebt die daar dan nog eens boven gaan, ziet dat er dan niet mega lelijk uit?Inderdaad.
Maar als je dan op die zwarte velgen andere aftermarket wieldoppen plaatst zie je ook geen zilveren rand of binnenkant van de velg meer doorkomen. Wat nu bij de originele Gemini wel het geval is.
Van dichtbij zie je wel dat de wieldoppen er bovenop zitten. FotoDie velgranden steken al zo uit. Als je wieldoppen hebt die daar dan nog eens boven gaan, ziet dat er dan niet mega lelijk uit?

Dat is dan toch een beetje zoals een dekentje in de zetel: hetgeen je mooi vindt beschermen, om zo continu op iets minder mooi te kijken en eigenlijk nooit te kunnen genieten van wat je wel mooi vindt?Van dichtbij zie je wel dat de wieldoppen er bovenop zitten. Foto
Maar zo bescherm je tegelijk ook de velg tegen stoepschade en daar ben ik persoonlijk blij om.
Overlaatst heb ik in een zeer kleine parkeergarage een borduurtje genomen, en nu is alleen de wiedop beschadigd ipv de velg![]()

Nee, want ik vind zwarte wieldoppen juist mooier dan de standaard Gemini coversDat is dan toch een beetje zoals een dekentje in de zetel: hetgeen je mooi vindt beschermen, om zo continu op iets minder mooi te kijken en eigenlijk nooit te kunnen genieten van wat je wel mooi vindt?![]()