De Tesla thread

Een maat van me heeft de zijnen laten wrappen en zwarte wieldoppen van Ali-Express gestoken, ziet er wel zeer goed uit moet ik zeggen.

Maja, om die kosten zelf te maken aan een firmawagen...

Ik heb nu al verscheidene malen donkerbruine/bordeaux Tesla Model Y zien rijden.
Lijkt geen wrap te zijn.
Is dat het Midnight Cherry Red van 2.600€?

In het echt ziet dat er toch heel anders uit dan op de website. Ik zou me bekocht voelen als ik dat had besteld.

Ik heb nu al verscheidene malen donkerbruine/bordeaux Tesla Model Y zien rijden.
Lijkt geen wrap te zijn.

In het echt ziet dat er toch heel anders uit dan op de website. Ik zou me bekocht voelen als ik dat had besteld.
Ja, das die kleur. Zag er ok uit in de showroom en kotslelijk in daglicht.

Bij de Model Y kan je nu ook standaard voor de zwarte 19" Gemini velgen kiezen zonder meerprijs.
Ziet er wel leuk uit, zijn gewoon andere wieldoppen? Precies wel nog niet na te bestellen in de Tesla shop, maar zal wel komen vermoed ik? Misschien wel eens het proberen waard.

Nadeel is wel dat als je krassen op de velg hebt, dat de zilveren onderlaag zichtbaar komt.
Inderdaad.
Maar als je dan op die zwarte velgen andere aftermarket wieldoppen plaatst zie je ook geen zilveren rand of binnenkant van de velg meer doorkomen. Wat nu bij de originele Gemini wel het geval is.

Lijkt geen wrap te zijn.

Ik vind dat net een mooie kleur. Spijt dat ik voor zwart ben gegaan :p

Inderdaad.
Maar als je dan op die zwarte velgen andere aftermarket wieldoppen plaatst zie je ook geen zilveren rand of binnenkant van de velg meer doorkomen. Wat nu bij de originele Gemini wel het geval is.
Die velgranden steken al zo uit. Als je wieldoppen hebt die daar dan nog eens boven gaan, ziet dat er dan niet mega lelijk uit?

Die velgranden steken al zo uit. Als je wieldoppen hebt die daar dan nog eens boven gaan, ziet dat er dan niet mega lelijk uit?
Van dichtbij zie je wel dat de wieldoppen er bovenop zitten. Foto
Maar zo bescherm je tegelijk ook de velg tegen stoepschade en daar ben ik persoonlijk blij om.
Overlaatst heb ik in een zeer kleine parkeergarage een borduurtje genomen, en nu is alleen de wiedop beschadigd ipv de velg😉

Van dichtbij zie je wel dat de wieldoppen er bovenop zitten. Foto
Maar zo bescherm je tegelijk ook de velg tegen stoepschade en daar ben ik persoonlijk blij om.
Overlaatst heb ik in een zeer kleine parkeergarage een borduurtje genomen, en nu is alleen de wiedop beschadigd ipv de velg😉
Dat is dan toch een beetje zoals een dekentje in de zetel: hetgeen je mooi vindt beschermen, om zo continu op iets minder mooi te kijken en eigenlijk nooit te kunnen genieten van wat je wel mooi vindt? :unsure:

Terug
Bovenaan