De Tesla thread

Welja, werkgever heeft Tesla hoofd account - en die heeft dan een uitnodiging gestuurd naar de werknemer om hem ook als bestuurder in te stellen... Dus in principe kan hij dan volgen dus?

Welja, werkgever heeft Tesla hoofd account - en die heeft dan een uitnodiging gestuurd naar de werknemer om hem ook als bestuurder in te stellen... Dus in principe kan hij dan volgen dus?
De werkgever heeft de auto zelf aangeschaft dan? Want in geval van leasing zal het enkel de leasemaatschappij zijn die toegang heeft tot de locatie.

In Frankrijk en Zweden kan je nu lenen aan 0% bij het kopen van een Tesla. In Nederland is het referral programma weer tijdelijk actief (1k koper, 500 euro referrer). Hopelijk doet België ook nog iets.

* Deze actie kan altijd voortijdig herroepen worden. Om te profiteren van dit rentetarief moet u uw Tesla zowel vóór 20 september 2024 bestellen en vóór 30 september 2024 geleverd krijgen.

Amai, ze zullen zich ook moeten haasten dan... 19 september ten laatste bestellen en ten laatste 29 september geleverd krijgen, no time to loose dus :p

Amai, ze zullen zich ook moeten haasten dan... 19 september ten laatste bestellen en ten laatste 29 september geleverd krijgen, no time to loose dus :p
Mijn vader heeft in juni besteld op een zaterdag en de zaterdag er na zijn we hem gaan ophalen. Hij mocht er eigenlijk de woensdag al om, maar hij wat meer tijd nodig om de paperassen te regelen.

Ik had gezworen dat ik gelezen/gehoord had dat Premium Connectivity 100 euro per jaar was of 10 euro per maand, maar ik vind nergens hoe ik een jaar kan abonneren. Is dat iets dat niet meer mogelijk is, of is mijn info gewoon fout? :p

Ik had gezworen dat ik gelezen/gehoord had dat Premium Connectivity 100 euro per jaar was of 10 euro per maand, maar ik vind nergens hoe ik een jaar kan abonneren. Is dat iets dat niet meer mogelijk is, of is mijn info gewoon fout? :p
Foute info denk ik.
Ik zie het nut eigenlijk niet van die premium connectivity. Ik heb het een maand gratis gehad en om daar nu 10 euro per maand te betalen vind ik de moeite niet.

Sentry vind ik wel nuttig, en de live verkeersinfo.

Ik heb altijd al Waze gebruikt in mijn vorige auto's en ik ben daar wel fan van, maar het is wel gemakkelijk om nu een goedwerkend systeem te hebben. Zou ik direct Waze gebruiken mocht het beschikbaar zijn? Sure!
Maar het beste alternatief is gewoon de onboard gps en dan zou ik daar wel graag live traffic op hebben.

Terug
Bovenaan