De Tesla thread

Wat een ramp om tesla winterbanden te bestellen.
Situatieschets. Visa gelimiteerd tot 1900 euro, payconiq aan wildvreemden 250 euro.
Kostprijs winterbanden 2049 euro en nooit op stock.
Meestal krijg je savonds een mailtje dat de banden beschikbaar zijn waardoor je de limiet op payconiq via de bank niet kan aanpassen (haja want dat gaat maar van 8-16 u) en de volgende dag zijn ze natuurlijk uitverkocht....

Situatieschets. Visa gelimiteerd tot 1900 euro, payconiq aan wildvreemden 250 euro.
Meestal krijg je savonds een mailtje dat de banden beschikbaar zijn waardoor je de limiet op payconiq via de bank niet kan aanpassen (haja want dat gaat maar van 8-16 u) en de volgende dag zijn ze natuurlijk uitverkocht....
Visa limiet continu verhogen of bij de lokale bandenboer velgen en banden kopen. Ik heb er ook nodig en ga lokaal kijken.

Dan zou ik de limiet van de visakaart permanent optrekken

Hoezo? Plaats je die dan zelf ofzo?

Hier moet ik een nieuw winter setje kopen, zal die dan op de oude velgen steken en de zomerbanden op een nieuwe velgenset.

Heb een eigen krik van 3 ton, slagmoersleutel en een momentsleutel voor de volgende wissels.

We gaan richting het eind van het jaar, de klok tikt genadeloos verder om van de 5k te profiteren.

Ik twijfel zo hard jezus
Ik heb vorige week nog rap een besteld (model y). Ik denk niet dat je in de nabije toekomst nog een gelijkwaardige wagen zal kunnen vinden voor 35k. Moest Juniper dit jaar nog uitkomen kan je misschien nog een iets betere deal doen dan nu maar ik wou het risico niet nemen.

Met de nieuwe Vlaamse regering is er volgens mij ook nog een risico dat die premie niet tot op het einde van het jaar zal duren. In hun nota staat "We zetten het systeem van premies voor e-wagens zo snel als juridisch mogelijk stop. Mensen die reeds een aanvraag deden onder de geldende regelgeving blijven daar uiteraard recht op hebben."

De referrals zijn weer geactiveerd in België dus als ge kennissen hebt die een Tesla willen kopen geef ze jouw Referral link!

Als je in dit forum zit en van plan bent een Tesla te kopen: vraag iemand met een Tesla zijn Referral link!
Zo krijg je 1000euro korting en de andere persoon 500euro Tesla credit.

Alleen niet in dit forum aangezien aanbieden en vragen achter referrals verboden is.

Das nice dat ge daarmee ook service kunt betalen en accessoires. Ik dacht dat het enkel nog korting was als je een nieuwe auto zou kopen, maar das verkeerde info dus.

Ik had ook nog 10000 punten staan deze zomer. Heb dakdrager gekocht die op zolder liggen te niksen, maar zal wel van pas komen als er misschien nog een kindje bij komt. Dakdrager waren maar 8500 punten, dus heb dan nog de chill trui genomen om deze winter te chillen in huis.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat iedereen zijn referral hier komt spammen. Maar ik heb hier vroeger al mensen die zien vragen naar referrals en daar is nog geen opmerking over gekomen bij mijn weten. Dus ik zou zeker eentje vragen als je gaat bestellen en die krijg je dan wel via PM van iemand. 500euro is de moeite waard als korting.

Terug
Bovenaan