Bompaization
Active member
En hoe kom je daarbij?Die premie bedoel je? Weet dat er totaal geen garantie is dat ze dit effectief gaan uitbetalen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe kom je daarbij?Die premie bedoel je? Weet dat er totaal geen garantie is dat ze dit effectief gaan uitbetalen.
Er is toch gezegd dat ze iedereen in 2024 de premie gaan geven en gewoon gaan stoppen in 2025?Die premie bedoel je? Weet dat er totaal geen garantie is dat ze dit effectief gaan uitbetalen.
Jawel hoor, iedereen die volgens de voorschriften aanvraagt in 2024 krijgt deze nog uitbetaald.Die premie bedoel je? Weet dat er totaal geen garantie is dat ze dit effectief gaan uitbetalen.
Visa limiet continu verhogen of bij de lokale bandenboer velgen en banden kopen. Ik heb er ook nodig en ga lokaal kijken.Wat een ramp om tesla winterbanden te bestellen.
Situatieschets. Visa gelimiteerd tot 1900 euro, payconiq aan wildvreemden 250 euro.
Kostprijs winterbanden 2049 euro en nooit op stock.
Meestal krijg je savonds een mailtje dat de banden beschikbaar zijn waardoor je de limiet op payconiq via de bank niet kan aanpassen (haja want dat gaat maar van 8-16 u) en de volgende dag zijn ze natuurlijk uitverkocht....
Dan zou ik de limiet van de visakaart permanent optrekkenWat een ramp om tesla winterbanden te bestellen.
Situatieschets. Visa gelimiteerd tot 1900 euro, payconiq aan wildvreemden 250 euro.
Meestal krijg je savonds een mailtje dat de banden beschikbaar zijn waardoor je de limiet op payconiq via de bank niet kan aanpassen (haja want dat gaat maar van 8-16 u) en de volgende dag zijn ze natuurlijk uitverkocht....
Hoezo? Plaats je die dan zelf ofzo?Wat een ramp om tesla winterbanden te bestellen.
Door naar een Tesla garage te gaan en cash geld aan te bieden?Hoe kan ik deze in 't zwart kopen?

'k heb wel gelachen. Maar ik bedoel dus de Dark Gemini wieldoppen.
Hou er wel rekening mee dat de originele velg daar wat uitsteekt, ik denk dat dat gaat afsteken met de grijze velg.'k heb wel gelachen. Maar ik bedoel dus de Dark Gemini wieldoppen.
Ik heb vorige week nog rap een besteld (model y). Ik denk niet dat je in de nabije toekomst nog een gelijkwaardige wagen zal kunnen vinden voor 35k. Moest Juniper dit jaar nog uitkomen kan je misschien nog een iets betere deal doen dan nu maar ik wou het risico niet nemen.We gaan richting het eind van het jaar, de klok tikt genadeloos verder om van de 5k te profiteren.
Ik twijfel zo hard jezus
Dat wordt ook grijs na een tijdHou er wel rekening mee dat de originele velg daar wat uitsteekt, ik denk dat dat gaat afsteken met de grijze velg.
Hoe snel hangt af van uw parkeerkunsten.Vanaf 1 december is het gedaan met de gratis spotify…Ik gebruik ook gretig die "ingebouwde" spotify. Het is gewoon plezant om dat met de tesla voice commands te gebruiken.
Er staat wel bij: "...of blijf het voertuigaccount gebruiken door de accountgegevens bij te werken met uw persoonlijk e-mailadres".Vanaf 1 december is het gedaan met de gratis spotify…
Zal dan inderdaad de basis spotify worden met ads…Er staat wel bij: "...of blijf het voertuigaccount gebruiken door de accountgegevens bij te werken met uw persoonlijk e-mailadres".
Wat krijg je dan als je dat doet, spotify met ads?