De Tesla thread

Tesla model 3 is maar 103cm van voor. Dat is echt niet veel voor grote mensen.

Zeker als je rekening houdt met uw zonneklep.

In de 3 heb ik al gezeten met stoel helemaal op het laagste en dat was te klein voor mij.

Y zal wel nipt gaan maar zeker niet comfortabel.
Uitzonderlijk lang bovenlijf dan? Iemand van 1m95 kon comfortabel in mijn model 3 zitten achter het stuur.

Uitzonderlijk lang bovenlijf dan? Iemand van 1m95 kon comfortabel in mijn model 3 zitten achter het stuur.
Jep. Dat is exact mijn probleem.

Mijn vrouw is 'slechts' 185cm en haar heup begint 7cm hoger dan mijn. Ik heb korte benen voor mijn lengte. (195cm)
Ik ben gewoon groot omdat ik een heel lang bovenlijf heb. Ik heb kortere benen als mijn vrouw en maak bijna 20cm goed door mijn bovenlijf.
Heel vervelend met auto's en zeker met kledij. (Zeker omdat ik niet dik ben)

Hier ook een Y-LR-AWD kunnen bestellen als bedrijfswagen. Hij komt in Januari ergens aan. Nu nog wachten op de firma die de laadpaal komt zetten thuis.

Daarstraks met binnenrijden van mijn garage tegen de muur gezeten met als resultaat een hoop lakschade.
Iemand een idee of ik dit door eender welke carrosseriehersteller kan laten fixen of is het beter dat ik langs zo'n erkende Tesla Approved Body Shop passeer?

Het kan elk moment veranderen, die dingen verdwijnen soms om een dag later weer tevoorschijn te komen. Op tweakers is er een leveringen thread, je kan daar anders eens naar kijken om te zien of iemand in een gelijkaardige situatie zit en meer weet.
Blijkbaar leverdatum niet te zien omdat de auto in de garage staat, maar de lease nog niet rond is. Wat verwarrend maar soit, op zijn minst is hij er :p normaal zou de lease nog deze week rond zijn, dan de verzekering en nummerplaat nog. Hopelijk gaat dat wat vooruit

Ik heb een HP Elitebook (laptop) met usb-c poort. Groot was mijn verbazing, dat ik die kan opladen door gewoon in te pluggen in de usb-c poort van mijn Tesla Model Y.
Online vind ik niet de details terug, maar ik denk dat mijn laptop 19.5V of 20V nodig heeft om te laden. Straf dat het gewoon standaard werkt!

Ik heb een HP Elitebook (laptop) met usb-c poort. Groot was mijn verbazing, dat ik die kan opladen door gewoon in te pluggen in de usb-c poort van mijn Tesla Model Y.
Online vind ik niet de details terug, maar ik denk dat mijn laptop 19.5V of 20V nodig heeft om te laden. Straf dat het gewoon standaard werkt!
Zou in uw handleiding staan.

Al lijkt mij dat nu ook niet zodanig raar. Het zal echter geen 60-100W versie zijn.

Bij KIA EV6 is het 27W ;).

27W op de 2021. 36W op de 2022 en nieuwere modellen.
En op de model 3 highland 65W.

Leverafspraak staat ingepland :woohoo: kon ten vroegste volgende week donderdag, helaas kan ik dan en vrijdag niet :( wordt dus zaterdag de 21e, een kerstcadeautje.

Ik heb sinds een aantal dagen problemen met mijn premium connectivity - spotify dropped heel de tijd weg en wil dan niet meer connecten, en na een tijd toont ie ook voor navigation dat er geen network connectivity is. is nu al dag of 3 aan de hand.

Nog mensen met dit probleem sinds de laatste update?

Terug
Bovenaan