Urboembake
Member
Apple Watch is er 

Info over de wagen bekijken gaat al.
Om bediening te gebruiken is de update nodig…

Info over de wagen bekijken gaat al.
Om bediening te gebruiken is de update nodig…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uitzonderlijk lang bovenlijf dan? Iemand van 1m95 kon comfortabel in mijn model 3 zitten achter het stuur.Tesla model 3 is maar 103cm van voor. Dat is echt niet veel voor grote mensen.
Zeker als je rekening houdt met uw zonneklep.
In de 3 heb ik al gezeten met stoel helemaal op het laagste en dat was te klein voor mij.
Y zal wel nipt gaan maar zeker niet comfortabel.
Jep. Dat is exact mijn probleem.Uitzonderlijk lang bovenlijf dan? Iemand van 1m95 kon comfortabel in mijn model 3 zitten achter het stuur.
Blijkbaar leverdatum niet te zien omdat de auto in de garage staat, maar de lease nog niet rond is. Wat verwarrend maar soit, op zijn minst is hij erHet kan elk moment veranderen, die dingen verdwijnen soms om een dag later weer tevoorschijn te komen. Op tweakers is er een leveringen thread, je kan daar anders eens naar kijken om te zien of iemand in een gelijkaardige situatie zit en meer weet.
normaal zou de lease nog deze week rond zijn, dan de verzekering en nummerplaat nog. Hopelijk gaat dat wat vooruitIdd die staat daar al een weekje ofzo denk ik, ik zou wel nog eens durven binnen te gaan om er in te zitten.De cybertruck staat in sint martens latem, net gepasseerdzo een bruut spel, ni normaal
Oh in de showroom?De cybertruck staat in sint martens latem, net gepasseerdzo een bruut spel, ni normaal
Yup! Weet wel niet hoe lang nogOh in de showroom?
Dit weekend net verlof dus morgen dan eens passerenYup! Weet wel niet hoe lang nog

Zou in uw handleiding staan.Ik heb een HP Elitebook (laptop) met usb-c poort. Groot was mijn verbazing, dat ik die kan opladen door gewoon in te pluggen in de usb-c poort van mijn Tesla Model Y.
Online vind ik niet de details terug, maar ik denk dat mijn laptop 19.5V of 20V nodig heeft om te laden. Straf dat het gewoon standaard werkt!
.
27W op de 2021. 36W op de 2022 en nieuwere modellen.Ik heb een HP Elitebook (laptop) met usb-c poort. Groot was mijn verbazing, dat ik die kan opladen door gewoon in te pluggen in de usb-c poort van mijn Tesla Model Y.
Online vind ik niet de details terug, maar ik denk dat mijn laptop 19.5V of 20V nodig heeft om te laden. Straf dat het gewoon standaard werkt!
Zal ik hem gaan afhalen voor uLeverafspraak staat ingeplandkon ten vroegste volgende week donderdag, helaas kan ik dan en vrijdag niet
wordt dus zaterdag de 21e, een kerstcadeautje.

volgens de app: €750 te besteden in de app voor de deler en 500€ korting voor de gebruikerWat krijg je op dit moment bij het delen van je referral code + wat krijgt de gebruiker?
Bedankt ik check even wat er gebeurt als ik de link open, ik hoop op de 500 euro, mooi meegenomen!volgens de app: €750 te besteden in de app voor de deler en 500€ korting voor de gebruiker