De Tesla thread

Ben benieuwd wanneer hij naar België komt. Ik vermoed dat ze in Shangai nu beginnen met de productie van de nieuwe. Wellicht zijn ze in Berlijn nog niet klaar.

Dat zat er toch al op? Afin, bij de mijne is dat toch gewoon met een pook :unsure:
Ja, maar de redesign van de model 3 waren die poken weggehaald, en elon had vermeld dat die poken nutteloos waren en dus niet nodig. Waardoor er de gedachte was dat bij de redesign van model Y deze ook zouden verdwijnen.

Ja, maar de redesign van de model 3 waren die poken weggehaald, en elon had vermeld dat die poken nutteloos waren en dus niet nodig. Waardoor er de gedachte was dat bij de redesign van model Y deze ook zouden verdwijnen.
Ja bij de 3 was het inderdaad zo, vond ik afschuwelijk bij een testrit
Nieuwe 3's en Y's hebben knoppen op het stuur. A-la Ferrari.
Bij de 3 idd, mijn Y is een maand oud en daar zaten gewoon poken op. Denk dat het bij de Y gewoon nooit doorgevoerd is om met die knoppen te werken?

Ja bij de 3 was het inderdaad zo, vond ik afschuwelijk bij een testrit

Bij de 3 idd, mijn Y is een maand oud en daar zaten gewoon poken op. Denk dat het bij de Y gewoon nooit doorgevoerd is om met die knoppen te werken?
Ik bedoel dus dat de Y de poken behoudt.

De oude Y zou ik nooit kopen. Vind die echt spuuglelijk niet zo knap. De nieuwe versie vind ik er veel beter uitzien.

Ik bedoel dus dat de Y de poken behoudt.

De oude Y zou ik nooit kopen. Vind die echt spuuglelijk niet zo knap. De nieuwe versie vind ik er veel beter uitzien.
Ja ik ben ook niet echt fan van het design 🤷‍♂️ maar binnen de prijsklasse was het wel veruit de meest ruime/afgewerkte auto, dus soit. Achja, smaken en kleuren..

Ja ik ben ook niet echt fan van het design 🤷‍♂️ maar binnen de prijsklasse was het wel veruit de meest ruime/afgewerkte auto, dus soit. Achja, smaken en kleuren..
40-45K afhankelijk van long range of niet. Dat is wel schappelijk. Kvind hem nie mis feitelijk. Maar moet dat eens in real life zien.

Ben paar maanden terug voor de nieuwe Model 3 gegaan omdat de Model Y er verouderd uit zag.
Maar dit nieuwe model is toch wel iets speciaal. Ook niet echt mijn smaak. :unsure:

Ik vind het front wel beter geworden. Nog eens zien wat het in het echt geeft.

Nu begin ik wel hoop te krijgen dat de Model 3 terug een versnellingspookje gaat krijgen. Lijkt me gewoon veiliger.

Ik ben die "rocket man bad" statements en beetje beu en ben zelf allesbehalve een Tesla fan.

Je hebt dus ook nooit een wagen gehad uit de volkswagen groep gehad want die heulden met de nazi's?

Je kan van het huidig 20ste eeuw management van VW toch moeilijk zeggen dat dat Nazi's zijn hé?

Maar Musk wordt jaar na jaar megalomaner en gekker.

Je kan van het huidig 20ste eeuw management van VW toch moeilijk zeggen dat dat Nazi's zijn hé?

Maar Musk wordt jaar na jaar megalomaner en gekker.
Dan moet ik nooit meer ne VW kopen want ze hebben me bedrogen met hun dieselgate….

Iedereen doet wat hij wilt natuurlijk maar vind het zelf nu ook geen top reden.

Belangrijkste voor mij is de wagen zelf.
Of die nu van Musk, Hitler, Michael Jackson of Bart De Pauw komt kan me niet schelen.
🤓

Maar nogmaals iedereen zal zo wel redenen hebben om een bepaald merk niet meer te kopen. 😉

Goh, Musk leeft nu nog.

Maar los daar van ben ik niet 100% overtuigd, een pook is wel tof dus da's toch al 1 punt dat ik niet aftrek. Het moet nog blijken wat er allemaal effectief veranderd is en hoe dit er in de realiteit uit ziet.
Afhankelijk van range en performance is de Y misschien nog een kandidaat voor mijn volgende (in 2026). Tegen dan zijn er wel alweer wat tweedehands Porsche's beschikbaar en een Taycan spreekt me alsnog meer aan :p
  • Voorkant is ok voor mij maar die lichtbalk achteraan, nope.
  • 551 km range en 4.3 s 0-100 km/h in een speciale modus voor de AWD is echt goed.
  • Power recline second-row seats is wel knap, zeker voor deze prijsklasse.
  • Maar 250 kW Max.

Hmm, I dunno.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan