Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zat er toch al op? Afin, bij de mijne is dat toch gewoon met een pookAmai, pinkers achter het stuur!
De MY kan mijn volgende wagen worden dan.

Ja, maar de redesign van de model 3 waren die poken weggehaald, en elon had vermeld dat die poken nutteloos waren en dus niet nodig. Waardoor er de gedachte was dat bij de redesign van model Y deze ook zouden verdwijnen.Dat zat er toch al op? Afin, bij de mijne is dat toch gewoon met een pook![]()
Nieuwe 3's en Y's hebben knoppen op het stuur. A-la Ferrari.Dat zat er toch al op? Afin, bij de mijne is dat toch gewoon met een pook![]()
Ja bij de 3 was het inderdaad zo, vond ik afschuwelijk bij een testritJa, maar de redesign van de model 3 waren die poken weggehaald, en elon had vermeld dat die poken nutteloos waren en dus niet nodig. Waardoor er de gedachte was dat bij de redesign van model Y deze ook zouden verdwijnen.
Bij de 3 idd, mijn Y is een maand oud en daar zaten gewoon poken op. Denk dat het bij de Y gewoon nooit doorgevoerd is om met die knoppen te werken?Nieuwe 3's en Y's hebben knoppen op het stuur. A-la Ferrari.
Ik bedoel dus dat de Y de poken behoudt.Ja bij de 3 was het inderdaad zo, vond ik afschuwelijk bij een testrit
Bij de 3 idd, mijn Y is een maand oud en daar zaten gewoon poken op. Denk dat het bij de Y gewoon nooit doorgevoerd is om met die knoppen te werken?
Bij de 3 idd, mijn Y is een maand oud en daar zaten gewoon poken op. Denk dat het bij de Y gewoon nooit doorgevoerd is om met die knoppen te werken?
Ja ik ben ook niet echt fan van het designIk bedoel dus dat de Y de poken behoudt.
De oude Y zou ik nooit kopen. Vind die echtspuuglelijkniet zo knap. De nieuwe versie vind ik er veel beter uitzien.
maar binnen de prijsklasse was het wel veruit de meest ruime/afgewerkte auto, dus soit. Achja, smaken en kleuren..40-45K afhankelijk van long range of niet. Dat is wel schappelijk. Kvind hem nie mis feitelijk. Maar moet dat eens in real life zien.Ja ik ben ook niet echt fan van het designmaar binnen de prijsklasse was het wel veruit de meest ruime/afgewerkte auto, dus soit. Achja, smaken en kleuren..
Ik ben die "rocket man bad" statements en beetje beu en ben zelf allesbehalve een Tesla fan.Ik heb Tesla sowieso geschrapt van mijn future buylist omwille van Musk.
Ik ben die "rocket man bad" statements en beetje beu en ben zelf allesbehalve een Tesla fan.
Je hebt dus ook nooit een wagen gehad uit de volkswagen groep gehad want die heulden met de nazi's?
Dan moet ik nooit meer ne VW kopen want ze hebben me bedrogen met hun dieselgate….Je kan van het huidig 20ste eeuw management van VW toch moeilijk zeggen dat dat Nazi's zijn hé?
Maar Musk wordt jaar na jaar megalomaner en gekker.