De Tesla thread

Misschien een ticketje loggen in de app dan. Ik heb het nog niet voorgehad.
Wel als ik over de grens ga en er is geen internet. En soms als ik de oprit afrij omdat de auto dan vaak opstart aan de wifi van thuis, maar eenmaal de oprit af even tijd nodig heeft om te schakelen naar 4G. Meestal houd die wel een liedje gebufferd en merk er niks van. Maar als nieuwe muziek kiest of een liedje skipt in de eerste 20-30 sec na het afrijden van de oprit, moet ik ff wachten.

Vandaag zowel de nieuwe Model Y RWD voor 2u mee gehad als testrit, en toen ze zagen dat er toch wat meer werk aan de Model 3 was, de Y Standard mee gehad voor de namiddag.
Geef me toch maar de premium AWD, slapjes die RWD! Eikes.

Auto was uiteindelijk sneller klaar dan verwacht en heb niet kunnen rijden met de nieuwe Y.
Misschien maar beter zo zeker..

Voor wie hier van die andere matjes gekocht hebben, vanwaar hebben jullie?
Ik lees dat die 3w de beste zijn, of zijn er nog andere die jullie aanraden?

Kovvar zou niet slecht zijn volgens tweakers. Kan je ook personaliseren als je wil en zou veel beter zijn dan de standaard matten.

Ik had ook eerst van die XPE matten gekocht zoals in de link hier bovenaan. Makkelijk te kuisen maar de looks/gevoel zijn wel een pak minder. Je ziet er ook meteen al het vuil op. Voor de koffer wel ideaal.

Ik heb terug de standaard matten geplaatst..

Ik heb deze set en ben er tevreden over.

Ze zijn gemakkelijk te reinigen met water en een sopje (zelfs met de hogedrukreiniger)
Had gelijkaardige voor m'n Model 3 2019, en vorig jaar opnieuw gekocht voor de Y, die van de Model 3 gaan toch nog lang mee.

Ik ben wel benieuwd!
Ik zie het mezelf wel eens een maand proberen als het in België komt

Ik ben wel benieuwd!
Ik zie het mezelf wel eens een maand proberen als het in België komt
Het is fsd 'supervised' dus ik vermoed dat je de irritante meldingen gaat krijgen als je iets te lang naar het scherm kijkt? Is er feitelijk een versie waar je gerust een koffietje of een broodje kan eten in de wagen ondertussen?

Supervised wil zeggen dat je nog steeds aandachtig moet zijn en het stuur kunt overnemen in nood.

Broodje eten zal allesinds makkelijker gaan. Dat gaat ook met auto pilot als je elke 15 sec eens het stuur vast pakt.

Ik heb de originele Tesla All weather matten voor mijn Model Y RWD gekocht paar weken geleden maar denk dak toch de stoffen er terug ga inleggen.

Het is makkelijker om te kuisen maar voelt toch niet zo goed vind ik zelf…

Terug
Bovenaan