lookoutordie
Member
Die actie liep via KBC van 0% rente en bekijken ze geval per geval. Bij mij kwam die toen wel in aanmerking na doorvragen. Hoe het nu zit durf ik niet te zeggen via welke bank het loopt.specifiek naar moeten vragen dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die actie liep via KBC van 0% rente en bekijken ze geval per geval. Bij mij kwam die toen wel in aanmerking na doorvragen. Hoe het nu zit durf ik niet te zeggen via welke bank het loopt.specifiek naar moeten vragen dan?
yup, wanneer ik op play duwt begint dat ook direct, ook niks te merken van netwerkonderbreking ofzoEn heeft uw auto nog verbinding met internet op dat moment?
Dat niet, maar ik vind het wel erg vervelend dat hij ook alle Spotify albums die ik ooit beluisterd heb daarin zet.Nog iemand waar de lijst van recent geluisterde radiozenders gewoon niet(nooit) klopt?
Kovvar zou niet slecht zijn volgens tweakers. Kan je ook personaliseren als je wil en zou veel beter zijn dan de standaard matten.Voor wie hier van die andere matjes gekocht hebben, vanwaar hebben jullie?
Ik lees dat die 3w de beste zijn, of zijn er nog andere die jullie aanraden?
Had gelijkaardige voor m'n Model 3 2019, en vorig jaar opnieuw gekocht voor de Y, die van de Model 3 gaan toch nog lang mee.Ik heb deze set en ben er tevreden over.
![]()
Für Tesla Model Y Juniper / Premium / Performance 2025 2026 Fußmatten RHD LHD Allwetter-Kofferraummatte Model Y Bodenbeläge - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ze zijn gemakkelijk te reinigen met water en een sopje (zelfs met de hogedrukreiniger)
Geef me maar waterdichte zodat er geen vocht blijft hangen in die originele tapijten...Toch zonde? Je krijgt supermooie matten standaard en dan ga je daar zo'n lelijke plastic matten in gooien?
In een auto is dat toch geen probleem? Zolang je de ventilatie maar niet af zet.Geef me maar waterdichte zodat er geen vocht blijft hangen in die originele tapijten...
Het is fsd 'supervised' dus ik vermoed dat je de irritante meldingen gaat krijgen als je iets te lang naar het scherm kijkt? Is er feitelijk een versie waar je gerust een koffietje of een broodje kan eten in de wagen ondertussen?Ik ben wel benieuwd!
Ik zie het mezelf wel eens een maand proberen als het in België komt
Ik heb de originele Tesla All weather matten voor mijn Model Y RWD gekocht paar weken geleden maar denk dak toch de stoffen er terug ga inleggen.Voor wie hier van die andere matjes gekocht hebben, vanwaar hebben jullie?
Ik lees dat die 3w de beste zijn, of zijn er nog andere die jullie aanraden?