Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kan dat wel, maar die neemt geen risico'sEn daarom zal automatisch rijden nooit werken. Een oude mevrouw mag voor mij wat uitwijken als voetganger, ik kan dat als mens perfect inschatten of het gevaarlijk is of niet. Een machine kan dit niet. Die remt al op voorhand, omdat hij anders te laat zou zijn.
Idd, maar die machine wordt natuurlijk veilig afgesteld om geen problemen met rechtszaken te krijgenEen machine kan dat wel hoorik zou niet weten waarom een machine dat niet zou kunnen interpreteren.
"Perfect", akkoord.Gaat pas perfect werken als elke auto is uitgerust met zo een systeem en dan nog liefst hetzelfde zodat ze rekening houden met mekaar..

Misschien wel. Of toch allezins op de stukken waar niet veel wagens rijden .Dus je zegt nu gewoon dat je minder oplet
Want dat is het vermoeiende aan autorijden.
Het is een geweldig hulpmiddel, maar ik voorspel wel een stijging in aanrijdingen als meer mensen ermee gaan rijden.
Menu openen helemaal links onder dan tripsIemand enig idee hoe je het makkelijkst het gemiddeld verbruik afleest?
In de app in de wagen kan ik precies enkel het gemiddelde verbruik over de laatste 10/25/50 km zien, en van de huidige rit zie ik enkel een grafiek van het afnemend batterij%.
Op de rit naar huis vandaag zat ik ergens tussen 128 en 150 Wh/km gemiddeld. 37km, helft aan 120, kleine helft aan 90 en 2km aan 50. Best laag toch, of heb ik de verkeerde referenties in mijn hoofd?

Bekijk gewoon je app eens, dan vind je dat toch zelf? Onder menu beveiliging..* Als de wagen gestolen zou zijn, kan je de wagen volgen via hun track % trace, maar kan je de beelden toevallig in de cloud bekijken? Of staan die enkel op die USB stick?
Tot 90% opladen inderdaad. Ik heb vandaag 150 km autostrade gereden met 4 volwassen in de wagen, en ben van 85% naar 45% gezakt. Wagen hangt al terug aan de laadpaal ...* ik krijg hier de melding dat ik best niet volledig oplaad en dat ik de oplaadlimiet moet verlagen om de batterij te sparen - nu kunnen we NOG minder kilometers rijden![]()
Ik kan daar geen historiek zien van de beelden (indien beweging rond wagen)Bekijk gewoon je app eens, dan vind je dat toch zelf? Onder menu beveiliging..
Ik kan mij daar echt niet bij neerleggen. Je tankt toch ook niet bij na een rit van 150km autostradeTot 90% opladen inderdaad. Ik heb vandaag 150 km autostrade gereden met 4 volwassen in de wagen, en ben van 85% naar 45% gezakt. Wagen hangt al terug aan de laadpaal ...

ik heb al anderhalf jaar geen stinkende handen meer na het tanken van diesel. Ik heb al anderhalf jaar lang niet meer in de koude staan tanken. Ik probeer de positieve elementen te onthouden.Ik kan mij daar echt niet bij neerleggen. Je tankt toch ook niet bij na een rit van 150km autostrade![]()
Dat gaat niet. Online beelden via GSM zijn soms wel mogelijk.Ik kan daar geen historiek zien van de beelden (indien beweging rond wagen)
ik heb al anderhalf jaar geen stinkende handen meer na het tanken van diesel. Ik heb al anderhalf jaar lang niet meer in de koude staan tanken. Ik probeer de positieve elementen te onthouden.
Aan de laadpaal hangen bij mij thuis duurt nog geen 15s. Ik druk op 't scherm van mijn wagen en de laadklep gaat open. Ik neem de paal, steek die in en hou een kaart voor de laadpaal.Daarvoor zijn plastic handschoentjes.
Elke keer de auto aan de laadpaal hangen in regen, wind en kou of 1 keer tanken onder een groot afdak en dan 4-5 keer zo ver rijden.
Neen, ik heb tanken altijd gehaat. Die laadkabel insteken stoort me hoegenaamd niet.Het is hoe je het bekijkt. Zeker dat je jezelf niet voorliegt om het rooskleuriger te maken en zo de negatieve zaken negeert?
Dat is mogelijk. Je rijdt dan ook een hybride. Iedere keer opnieuw laden op ocharme 30-40 km ver mee te rijden. Ik doe 300-450 km tussen twee laadbeurten als ik dat wil, een wereld van verschil. Ik laad wel vaak op terwijl er nog > 50% SOC is. Maar ook niet altijd.Ik ga ook elektrisch en rij nu hybride, maar ik zie duidelijk de nadelen van de lader elke keer insteken.
Mijn laadpaal is ook al eens defect geweest. Maar er staan ondertussen bijna 100 laadpalen op 't werk.1 Voorbeeld: mijn laadpaal thuis is al 2 keer defect geraakt en hersteld. Ook dat heb je niet bij diesel en benzine.
Aan de laadpaal hangen bij mij thuis duurt nog geen 15s. Ik druk op 't scherm van mijn wagen en de laadklep gaat open. Ik neem de paal, steek die in en hou een kaart voor de laadpaal.
Ik kan me nog meer dan voldoende herinneren hoe ik soms ik de kou stond te tanken, met een tankpistool dat niet werkte, en waarbij ik dat tankpistool moest ingedrukt houden.

Waarom zou ik dat doen? Mijn laadpaal heeft een vaste kabel.Dat bedoel ik met rooskleurig maken.
- 15 sec zal iets meer zijn om de kabel te nemen en in te steken. Zeker als je een losse kabel uit de auto moet halen.
Mijn auto staat buiten. Ik doe de deur open van de wagen (om mijn laadpoort te unlocken), hou mijn portefeuille voor de laadpaal, haal de laadkabel uit de wagen, en stop die in de laadpaal. 15s.- De volgende ochtend moet je de kabel ook loskoppelen en wegbergen. Heel fijn als het die nacht geregend en gevroren heeft als je auto buiten staat.
Ja, maar jij staat iedere week of twee weken vier minuten aan een tankstation te wachten tot je tank vol is. Ik verlies door de week veel minder tijd. Door de week laad ik meestal maar één keer op, in het week-end iedere dag.Na 4 keer hetzelfde ritueel kan ik zeggen dat ik mijn auto sneller voltank voor dezelfde afstand als jouw EV.
Ik reageer op horse omdat hij klaagt dat hij zich moet aanpassen. Hij staat er blijkbaar absoluut op om Sentry heel de dag op te zetten, tsja, dant kost minstens 5% accu per dag. Ik zou zeggen, zet dan dan afDaarmee zeg ik niet dat EV slecht is en benzine/diesel goed, maar beide hebben gewoon nadelen en voordelen en iedereen ziet dat anders.
Er branden hier geen zekeringen door.Het is niet omdat er bij jou een zekering doorbrandt als je een tankstation ziet, dat dat bij iedereen zo is![]()
En de wagen is dan voorverwarmd. Krabben doe ik dus nooit als het gevroren heeft.
Bij de Total hier tanken ze voor mijik heb al anderhalf jaar geen stinkende handen meer na het tanken van diesel. Ik heb al anderhalf jaar lang niet meer in de koude staan tanken. Ik probeer de positieve elementen te onthouden.