Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De (af)rekening van wir schaffen das.In Duitsland zou radicaal rechts fors vooruit gaan.
Wat een tijden.
Cyberwarfare anno jaren '20, zou het kunnen dat het deels mee de uitslag beïnvloedt heeft naast de andere vele oorzaken?Voila, Poetin moest maar afwachten tot we stom genoeg waren om ons eigen graf te graven.
Yep, in plaats van ons te wapenen tegen de grote geopolitieke spelers en dreigingen gaan we in Europa liever navelstaren en ons terugplooien op onze eigen landsgrenzen. En in ons geval willen we die dan ook nog eens gaan halveren.
Kan je natuurlijk verwachten als je het de weken voor de verkiezingen als Groen over alles hebt behalve het klimaat.Om maar te zwijgen van het verlies van Groen op Europees niveau. Ik hoor vaak het excuus dat Belgie een te kleine speler is om iets aan het klimaat te doen dus zou Europa toch het perfecte terrein moeten zijn om een globale leidersrol in de klimaatstrijd op te nemen maar blijkbaar is dat allemaal niet meer nodig.
Ja ik moet zeggen, heel lang getwijfeld om Europees op Groen te stemmen omdat ik oprecht denk dat een Europees klimaatbeleid een meerwaarde kan zijn en dat het niet opbrengt om de kop in de grond te steken, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Terwijl ik het wss wel gedaan zou hebben wss als het ook maar een halve seconde over hun core-business gegaan was ipv genderdiscussies of de strijd tegen extreem rechts.Om maar te zwijgen van het verlies van Groen op Europees niveau. Ik hoor vaak het excuus dat Belgie een te kleine speler is om iets aan het klimaat te doen dus zou Europa toch het perfecte terrein moeten zijn om een globale leidersrol in de klimaatstrijd op te nemen maar blijkbaar is dat allemaal niet meer nodig.

En ik maar op Volt stemmen![]()
?Hier ook. Voelt toch altijd aan als een verloren stem op een partij die de kiesdrempel niet haalt. Maar als iedereen zo denkt, gaan de kleinere partijen er nooit geraken natuurlijk.En ik maar op Volt stemmen![]()
Idem, gene vette maar mijn geweten is dan toch gesust.En ik maar op Volt stemmen![]()
Dit heb ik niet zien aankomen.
![]()
Verkiezingsuitslagen 2024 | VRT NWS Nieuws
Dit zijn de resultaten van de verkiezingen van 2024. Ontdek wie de grootste partij is met de meeste stemmen.www.vrt.be

Dat is nu eenmaal geen excuus maar realiteit en zelfs voor Europa gaat die op.. We zijn globaal al bij de minst vervuilende dus het verschil gaat echt niet hier gemaakt worden in de klimaatstrijd, hoe hard je dat ook mag hopen of dromen.Om maar te zwijgen van het verlies van Groen op Europees niveau. Ik hoor vaak het excuus dat Belgie een te kleine speler is om iets aan het klimaat te doen dus zou Europa toch het perfecte terrein moeten zijn om een globale leidersrol in de klimaatstrijd op te nemen maar blijkbaar is dat allemaal niet meer nodig.