El Imbatido
Member
Het klopt dat het moeilijk is om u als nieuwe, vrij onbekende partij te profileren.Nadat sommigen hier Volt hadden gezegd had ik ook eens snel hun programma na gekeken, was wel onder de indruk dus ook op gestemd.
Maar het lijkt onmogelijk om als nieuwe partij popuair te worden? Al zeker als je mensen probeert overhalen met logica, wetenschap en onderzoek. Mensen hangen vandaag hun kar liever achter degene die luidst staat te roepen en tieren. We hebben nog nooit zo makkelijk toegang gehad tot info en dit doen we er mee.
Zeker voor een partij die zich voornamelijk profileert op het Europese. Al merk ik wel dat er in mijn omgeving opmerkelijk meer over werd gepraat.
Het beste dat je kan doen is er over praten en blijven stemmen op de partijen waar je in gelooft.
Als het een troost mag zijn, partijen als de NVA en Groen hebben ook met de kiesdrempel geworsteld en staan er nu toch.
met een hele hoop in een gammel bootje stappen is op eigen risico lijkt mij. Uw oplossing is dan om overzetboten te regelen zodat ze hun leven ni moeten riskeren om hier te geraken?
.)
Ze gaat wel voor de 2-state solution, maar dan nog