Str8_6
Well-known member
Ook door het velgbed, hij zat er helemaal in en zelfs niet meer in de band.Is die spijker door uw velgbed gegaan? Of enkel door de rimtape?
Dit is zonder tape, op het eerste zicht zitten er geen barstjes in.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook door het velgbed, hij zat er helemaal in en zelfs niet meer in de band.Is die spijker door uw velgbed gegaan? Of enkel door de rimtape?
Ik ook. T zit wel dicht bij het ventielgat. Regelmatig checken dat het niet verder scheurt.Ik zou dat precies nog lichtjes durven opschuren en gewoon blijven gebruiken![]()
is een spaakgat. Nu carbon repair kost iets van een 125€, mss toch best binnen brengen zeker?Ik ook. T zit wel dicht bij het ventielgat. Regelmatig checken dat het niet verder scheurt.
Je kan altijd al eens een foto sturen en vragen é. Je zal wss niet de eerste zijn die dit aan de hand heeft.is een spaakgat. Nu carbon repair kost iets van een 125€, mss toch best binnen brengen zeker?
Hier een Thule Velocompact voor 3 fietsen, uitgebreid naar 4 fietsen met zo'n expansiekit. Ik heb die een 8-tal jaar geleden gekocht, toen nog zonder kinderen. De meerprijs van een 2 naar 3 vind ik die 100 euro wel waard, dan zit je sowieso safe voor de toekomst. Maar da's persoonlijk.Iemand hier die zijn ervaring kan delen van fietsendragers?
Thule zal wel de standaard zijn maar de prijzen zijn ook niet mis..
Wat met de andere goedkopere merken?
2 fietsen is voorlopig voldoende
Accessoirebudget is gecapped op €500 bij ons waar je al moet beginnen met een slot van €120 (goedkoopste lvl10 slot bij Canyon), voeg nog head unit mount en shipping toe dat daar ook mee ingeduwd wordt en daar heb je dus niet veel marge om nog veel bij in te steken.
Ik heb het niet helemaal max max gezet (€900/jaar) maar op €600/jaar. Kledij & schoenen zijn uitgesloten meen ik gelezen te hebben op de site van o2o maar het plan is hier ook van PM en later eventueel nieuwe Garmin ermee te kopen. Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar een fietsenwinkel of ik de Assioma's op het onderhoudsbudget kon zetten en dat zou geen probleem zijn. Dat maakte de keuze kwa PM ook een stuk eenvoudiger. Alleen zou het budget hier echt jaar per jaar vrijgegeven worden blijkbaar. Bij B2Bike kreeg je bij ontvangst van de fiets gewoon een kaart met het budget voor de volledige 3 jaar op.
In de Walen kom ik dat wel vaker tegen. Vreselijk irritant.Vandaag ene gezien met een muziekbox in zijn bidonhouder![]()
Gewoonweg marginaal, zeker een onfitte papper met een korte jeansbroek op een E-bike?Vandaag ene gezien met een muziekbox in zijn bidonhouder![]()
Nee ene die vlot 35 reed met geschoren benenGewoonweg marginaal, zeker een onfitte papper met een korte jeansbroek op een E-bike?
Voor mijn eigen peace of mind zou ik dat toch laten fixen dan als het kan gefixt worden. Als het is om hier een beetje recreatief mee te rijden kan je het jou nog riskeren maar zou daarmee toch de Mont Ventoux niet meer willen afrijden.is een spaakgat. Nu carbon repair kost iets van een 125€, mss toch best binnen brengen zeker?
ja heb hem gisteren binnen gebracht. Wordt gerepareerd met levenslange garantie. Ging iets van een 120€ zijn. Moest het doorscheuren is een nieuw wiel 10x zoveel dus de keuze was rap gemaakt.Voor mijn eigen peace of mind zou ik dat toch laten fixen dan als het kan gefixt worden. Als het is om hier een beetje recreatief mee te rijden kan je het jou nog riskeren maar zou daarmee toch de Mont Ventoux niet meer willen afrijden.
Toch altijd grappig. Laatste weken kom ik vaker en vaker het typetje wielertoerist tegen.
Dikke aero bike, aero sokken sowieso min 62mm wielen en dan rechtop aan het cruisen aan 24-25/h.
Op moment dat je die gasten voorbij komt is het precies alsof de koers begint voor die gasten. Meteen in het wiel en na 30-40 sec explosief overpakken om dan halve minuut later gewoon er volledig door te zakken.
Je hebt overal zotten hé. De overgrote meerderheid is hoffelijk en wacht rustig tot ze mensen kunnen inhalen maar je hebt altijd van die zotten die mensen inhalen terwijl er net een tegenligger komt of van die mannen die het normaal vinden om met een groep van 6-7man en meer over den dijk te gaan rijden terwijl ze goed genoeg weten dat half Vlaanderen daar rijdt op dag als gisteren...Gisteren en vandaag gaan fietsen met zoon van 6 van Nieuwpoort - wulpen langs het water. Mooi fietspad, maar de wannabee toeristen die vlammen op hun fiets tussen al de andere toeristen toch echt niet ok...