GETHEZ
Well-known member
Niks sweaty zegt hem er nog bij...Kheb u accepted, als je tijd hebt wil ik nu snel eentje spelen.
Gewoon beetje dollen, niet te sweaty. Als je wil zet ik haaland op bank.
En Haaland mocht spelen hoor

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks sweaty zegt hem er nog bij...Kheb u accepted, als je tijd hebt wil ik nu snel eentje spelen.
Gewoon beetje dollen, niet te sweaty. Als je wil zet ik haaland op bank.

Niks sweaty zegt hem er nog bij...
![]()
En Haaland mocht spelen hoor![]()
Toen ik u team zag, dan mocht ik wel he, hoe ik daar die laatste penal pakte is mij raadsel.Ik vond het een mindere match van mezelf, was niet full focussedToen ik u team zag, dan mocht ik wel he, hoe ik daar die laatste penal pakte is mij raadsel.
Keeper vloog er naar toe als een rakket.
Maar toch goed gespeeld, had niet door dat ik rood had.
Vond u niet zo slecht spelen, maar mijn defensie had toch moeite.Ik vond het een mindere match van mezelf, was niet full focussed
Ik heb moeite om matchen binnen te trekken hoor, als ik echt gepikeerd ben kan ik ineens rage spelen en iedereen naar huis spelen (niet tegen echte diehards natuurlijk) maar komt maar weinig voor bij mijVond u niet zo slecht spelen, maar mijn defensie had toch moeite.
Die spitsen zijn niet van de bal te zetten, vandaar 2 die penalty's.
Gameplay was wel vloeiend, 23 ms heel de match hier.
Keer kijken naar die color blind opties, dat kan enorm helpen.En wat er ook veel doet voor mij is zichtbaarheid, vooral de truitjes maken voor mij héél veel uit, wit en geel pfff ik kan niet in 1 oogopslag/ooghoek het verschil zien
Is niet dat ik de kleuren niet kan zien, is om ze uit elkaar te houden, en ga eens kijken naar dat gras.Keer kijken naar die color blind opties, dat kan enorm helpen.
Heb ook soms enorm last voor sommige van die kits uit 1 te houden.
Nu in deze game kan je de kleur van het gras ook veranderen, naar lichter en donker.
Zou ook wel wat kunnen helpen voor de bal en andere dingen beter te zien.
Volgens die neilguides loop je ze best vast, en niet meteen een knop induwen. Idealiter dus, hij heeft een recente video waarin hij dit beter uitlegtIk ben er wel nog niet echt uit wat het beste is om te verdedigen in de eigen 16. Welke knoppen gebruiken jullie om vrij kort en snel gewoon voor de tegenstander te blijven en niet te happen?
Goh tis nen moeilijke dees jaar. Veel l2 jockeying en afwachten. Enkel tackelen als ik zeker ben en anders gwn shot proberen te blocken.Ik ben er wel nog niet echt uit wat het beste is om te verdedigen in de eigen 16. Welke knoppen gebruiken jullie om vrij kort en snel gewoon voor de tegenstander te blijven en niet te happen?
Nog steeds geen transfers mogelijk via de web app/app... Frustrerend.
Edit: speel al een week elke dag (min. 3 matchen).
L2 of RT inhouden en proberen hun schot af te blokken.Ik ben er wel nog niet echt uit wat het beste is om te verdedigen in de eigen 16. Welke knoppen gebruiken jullie om vrij kort en snel gewoon voor de tegenstander te blijven en niet te happen?