EA SPORTS FC 24

:oi22:Toen ik u team zag, dan mocht ik wel he, hoe ik daar die laatste penal pakte is mij raadsel.
Keeper vloog er naar toe als een rakket.

Maar toch goed gespeeld, had niet door dat ik rood had.
Ik vond het een mindere match van mezelf, was niet full focussed

Vond u niet zo slecht spelen, maar mijn defensie had toch moeite.
Die spitsen zijn niet van de bal te zetten, vandaar 2 die penalty's.

Gameplay was wel vloeiend, 23 ms heel de match hier.
Ik heb moeite om matchen binnen te trekken hoor, als ik echt gepikeerd ben kan ik ineens rage spelen en iedereen naar huis spelen (niet tegen echte diehards natuurlijk) maar komt maar weinig voor bij mij

Goed gepakt die penalty's wel

En wat er ook veel doet voor mij is zichtbaarheid, vooral de truitjes maken voor mij héél veel uit, wit en geel pfff ik kan niet in 1 oogopslag/ooghoek het verschil zien

Iemand die de game gekocht heeft voor PS5 in de winkel (zonder pre-order) en een code wil voor de pre-order bonus? Heb nog een code voor de eerste die PM stuurt.

En wat er ook veel doet voor mij is zichtbaarheid, vooral de truitjes maken voor mij héél veel uit, wit en geel pfff ik kan niet in 1 oogopslag/ooghoek het verschil zien
Keer kijken naar die color blind opties, dat kan enorm helpen.
Heb ook soms enorm last voor sommige van die kits uit 1 te houden.
Nu in deze game kan je de kleur van het gras ook veranderen, naar lichter en donker.
Zou ook wel wat kunnen helpen voor de bal en andere dingen beter te zien.

Keer kijken naar die color blind opties, dat kan enorm helpen.
Heb ook soms enorm last voor sommige van die kits uit 1 te houden.
Nu in deze game kan je de kleur van het gras ook veranderen, naar lichter en donker.
Zou ook wel wat kunnen helpen voor de bal en andere dingen beter te zien.
Is niet dat ik de kleuren niet kan zien, is om ze uit elkaar te houden, en ga eens kijken naar dat gras.

Ik ben er wel nog niet echt uit wat het beste is om te verdedigen in de eigen 16. Welke knoppen gebruiken jullie om vrij kort en snel gewoon voor de tegenstander te blijven en niet te happen?

Ik ben er wel nog niet echt uit wat het beste is om te verdedigen in de eigen 16. Welke knoppen gebruiken jullie om vrij kort en snel gewoon voor de tegenstander te blijven en niet te happen?
Volgens die neilguides loop je ze best vast, en niet meteen een knop induwen. Idealiter dus, hij heeft een recente video waarin hij dit beter uitlegt

Goh tis nen moeilijke dees jaar. Veel l2 jockeying en afwachten. Enkel tackelen als ik zeker ben en anders gwn shot proberen te blocken.

Screenshot_20230930_092616_Companion.jpg

Veel gewijzigd de laatste 24 uur...

Ik ga de 4312 wat beginnen uittesten, is meer narrow, dus zien of ik de flanken wat kan opvangen. Odegaard erbij gekocht voor de full Chemistry, idealiter zou ik walker erbij willen anders zit haaland met 2 chem en mijn huidige RA is wel wat basic

L2 of RT inhouden en proberen hun schot af te blokken.
Helpt hier wel enorm voor ook wat druk te zetten met een andere speler ondertussen.
Vooral belangrijk dat je weet welke voet het beste is van die speler, van de grote namen ga je dat snel onthouden.
Dan weet je welke voet ze zoeken voor toch te trappen. Dan blok je die zone beetje af en moeten ze wel naar hun mindere voet of terug achteruit.

Ik probeer wel altijd wat afstand te houden ( zoals ze in het echt doen ) Natuurlijk ook geen 3 meter, moet zeggen deze Fifa springen de ballen omhoog en krijg je wel sneller een fout tegen.
Gisteren Ruigen paar keer over het knietje gelegd met te happen als die bal omhoog springt.

We gaan ons best doen met de tips van jullie.
Ik vind wel dat de keepers de bal enorm veel lossen, de laatste FIFA die ik heb gespeeld was dat precies zo niet :D
En ook switchen van speler is een ramp, ik doe dat nog via L1, maar dan wilt die heel vaak niet de juiste speler kiezen.
Met linker joystick zou dat ook gaan en kan je veel beter selecteren wie je wil hebben?

Zou ik genoeg hebben voor elite 3,waarbij de ondergrens Momenteel 26111 pts is, en ik 33989 pts heb..?

Ik zit net in de elite 2 nu, tot morgen 10u??

Ik voel me ook meer op men gemak nu met moeilijkere graden te kiezen in SB met zo een aanval.

Terug
Bovenaan