EA SPORTS FC 24

Hier gelijkaardig, 3 wins op 18 matchen.

Het is alsof ik bij elke versie slechter wordt, op FIFA 16 kon ik nog iedereen naar huis spelen, nu kan ik 1 op 1 zelfs niet meer scoren.
lethal-weapon-danny-glover.gif

:unsure:

TAA er nog bij, nu maar hopen dat er deftige sbc's uitkomen nu alle hybrids ook gecleared zijn. Zoals hier al gezegd die 4. 600 punten maken een groot verschil uit bij de start, en alles ook echt cheap kunnen doen, buiten enkele futbin oplossingen waarbij je in de val wordt gelokt, maar dat viel al bij al veel beter mee deze keer...

Op mn 2e account ook geen founder shit te vinden..😂

Heb daarnet een extra gold oack gekregen in een pack. Maar die is nu nergens te zien, maar er staat wel een rood bolletje bij ‘winkel’. Jej.. 😂
Je krijgt de Founder kit pas als je uw pre-order spel start.

Dit is momenteel enkel mogelijk voor mensen met de Ultimate editie. Als jij uw spel vrijdag op release start zal je het dan krijgen.

Ik ga een 10 wedstrijden rivals gespeeld hebben nu met mijn shit ass team, toch 7 wins en divisie 8.
2 vd 3 wedstrijden die ik verloren heb, was wel ineens 6-1/7-2 😬

Ik zoek het truitje te kopen van Brazilië, de gele, maar is nergens te vinden en wordt vermoedelijk weggesniped voor mijn neus telkens.

Totaal niet handig dat je niet op internationaal kan filteren (zelf niet op console). En die kleurenfilters werken van geen knijt. Ik filter dus op zeldzaam goud, icm die kleuren, maar kom dan hopen Franse truitjes tegen wanneer ik op geel filter, en ook andere bagger waarbij ze hopen aan 5k te verkopen.

Hoe kan ik hierop mee snipen dan?

Hoe is de game zelf eigenlijk?

Gaat hier enkel over packs..

Kan hier geen aparte topic voor gemaakt worden eigenlijk.
Beter dan 23 voorlopig. Enja veel UT'ers hier zoals je al gemerkt had...

@Booka Shade

Moet ge progress hebben om dat toernooi te spelen. Ik denk dus van niet, maar dan denk ik van mijn BE account te gebruiken. Ik zal mijn reactie aanpassen in het event topic dan als er geen verschil op zit.

Kan ik ff rage berichten sturen vanuit mijn PS app :ROFLMAO:

Dat laatste was een grapje eh :unsure:

Eerste bevinding, na 5 matchen SB te hebben gespeeld, nog niks vs online tegenstanders dus, als ge 23 hebt gespeeld gaat ge hier zeker direct mee weg zijn, maar het speelt minder, hoe zal ik het zeggen, volgens de vaste stramienen. Op t eerste zicht lijkt de (en nu effe kamperske in t gordijn jagen omdat ik Durf ne zelf uitgevonden term te gebruiken) circle abuse mee te vallen. Vind het dus tikje meer sim dan de vorige, maar begrijp mij niet verkeerd, EA zal de touwtjes online nog stevig bij zich willen houden (scripting), maar i like what i see

Ik zet dit laatste effe in spoiler, omdat EA dit niet zou meelezen maar we zullen idd binnen een maandje nog eens terug moeten blikken of het zo blijft...

En de goals gaan al beter, in 23 editie kon ge nog effect meegeven op de laatste snip, als ge dat hier doet ligt hij er serieus naast, maar schieten gaat wel lekker, al vraag ik me wel af wat keepers hier gaan kunnen betekenen, sommige goals tegen, jawatte...
@SpeedyP

Dit waren mijn eerste bevindingen

Verdedigen zal wel nog gepatched worden, is echt schijtebelachelijk nu. Die R1 controlled sprint is ook OP af, kan met mijne keeper tot aan hun doel wandelen en scoren oO.

Verdedigen zal wel nog gepatched worden, is echt schijtebelachelijk nu. Die R1 controlled sprint is ook OP af, kan met mijne keeper tot aan hun doel wandelen en scoren oO.
T'is dat dat ik dus altijd tegen krijg wss.

Maar op één of andere manier zijn de tryhard mannekes daar allemaal van op de hoogte. Hebben die allemaal 1 discord kanaal ofzo? Waarbij ge erin moogt als ge alle shmet truckskes kunt toepassen, en zoveel mogelijk tegenstander probeert te jennen?? :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan