GETHEZ
Well-known member
Hier gelijkaardig, 3 wins op 18 matchen.
Het is alsof ik bij elke versie slechter wordt, op FIFA 16 kon ik nog iedereen naar huis spelen, nu kan ik 1 op 1 zelfs niet meer scoren.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier gelijkaardig, 3 wins op 18 matchen.
Het is alsof ik bij elke versie slechter wordt, op FIFA 16 kon ik nog iedereen naar huis spelen, nu kan ik 1 op 1 zelfs niet meer scoren.

Das het eerste wa ge krijgt als ge inlogde in UT l, die groene en witte kit.Hebben jullie die ‘fc founder’-objectives kunnen completen..?
Je moet met de FC FOUNDER home kit spelen, maar ik vind die nergens..
Vreemd.. Nooit gehad..Das het eerste wa ge krijgt als ge inlogde in UT l, die groene en witte kit.
Volgens mij, het woord zegt het zelf is dit een ultimate perkVreemd.. Nooit gehad..
had enkel 2untradeble kits + die tradeble dat je kon kiezen..
Op mn 2e account ook geen founder shit te vinden..Volgens mij, het woord zegt het zelf is dit een ultimate perk
Edit , dat was dat nike shirt blijkbaar

Ben je met die 10u trial bezig ? Dan krijg je volgens mij de pre-order bonus nog niet want ik heb die kit ook niet gekregen.Vreemd.. Nooit gehad..
had enkel 2untradeble kits + die tradeble dat je kon kiezen..
Je krijgt de Founder kit pas als je uw pre-order spel start.Op mn 2e account ook geen founder shit te vinden..
Heb daarnet een extra gold oack gekregen in een pack. Maar die is nu nergens te zien, maar er staat wel een rood bolletje bij ‘winkel’. Jej..![]()
inderdaad aan de 10u trial bezig. Dat komt ff kut uit, gelukkig is de objective erna nog aanwezig.Ben je met die 10u trial bezig ? Dan krijg je volgens mij de pre-order bonus nog niet want ik heb die kit ook niet gekregen.
Oh, ja dat zal inderdaad de reden kunnen zijn, had zover niet gedacht.Je krijgt de Founder kit pas als je uw pre-order spel start.
Dit is momenteel enkel mogelijk voor mensen met de Ultimate editie. Als jij uw spel vrijdag op release start zal je het dan krijgen.

Beter dan 23 voorlopig. Enja veel UT'ers hier zoals je al gemerkt had...Hoe is de game zelf eigenlijk?
Gaat hier enkel over packs..
Kan hier geen aparte topic voor gemaakt worden eigenlijk.

@SpeedyPEerste bevinding, na 5 matchen SB te hebben gespeeld, nog niks vs online tegenstanders dus, als ge 23 hebt gespeeld gaat ge hier zeker direct mee weg zijn, maar het speelt minder, hoe zal ik het zeggen, volgens de vaste stramienen. Op t eerste zicht lijkt de (en nu effe kamperske in t gordijn jagen omdat ik Durf ne zelf uitgevonden term te gebruiken) circle abuse mee te vallen. Vind het dus tikje meer sim dan de vorige, maar begrijp mij niet verkeerd, EA zal de touwtjes online nog stevig bij zich willen houden (scripting), maar i like what i see
Ik zet dit laatste effe in spoiler, omdat EA dit niet zou meelezen maar we zullen idd binnen een maandje nog eens terug moeten blikken of het zo blijft...
En de goals gaan al beter, in 23 editie kon ge nog effect meegeven op de laatste snip, als ge dat hier doet ligt hij er serieus naast, maar schieten gaat wel lekker, al vraag ik me wel af wat keepers hier gaan kunnen betekenen, sommige goals tegen, jawatte...
T'is dat dat ik dus altijd tegen krijg wss.Verdedigen zal wel nog gepatched worden, is echt schijtebelachelijk nu. Die R1 controlled sprint is ook OP af, kan met mijne keeper tot aan hun doel wandelen en scoren oO.