EA SPORTS FC 24

Ik zoek het truitje te kopen van Brazilië, de gele, maar is nergens te vinden en wordt vermoedelijk weggesniped voor mijn neus telkens.

Totaal niet handig dat je niet op internationaal kan filteren (zelf niet op console). En die kleurenfilters werken van geen knijt. Ik filter dus op zeldzaam goud, icm die kleuren, maar kom dan hopen Franse truitjes tegen wanneer ik op geel filter, en ook andere bagger waarbij ze hopen aan 5k te verkopen.

Hoe kan ik hierop mee snipen dan?
Omfg, wilt ge zeggen dat ze geen licentie hebben voor nen helen hoop landen?

Screenshot_20230927_182633_Companion.jpg

Ik tel max 35 landen in de keuzelijst...

Op app kan je dus wel filteren... Ik speel al jaar en dag met Brazil truitje... Zit Brasil wel in de standaard game eigenlijk, of zijn er zo nog teams die wegvallen?

Iemand een idee wrm mijn transfer markt in de compagnion app of web app niet werkt? Speel de ultimate editie dus zou toch al acces moeten hebben..

Ik heb echt mijn best gedaan vs tryhards FC's, 0 rewards morgen...

Wat een maniakken krijg ik tegen zeg, 1 keer bijna die 1e nodige win, maar gelijkmaker in slotfase... Echt kut

Ok, nu ik die “Controlled Sprint” gebruik (dank u voor het vermelden hier, want wist het niet) scoor ik al iets makkelijker in de 16.

Ok, nu ik die “Controlled Sprint” gebruik (dank u voor het vermelden hier, want wist het niet) scoor ik al iets makkelijker in de 16.
De gameplay ging sinds gisteren pakken beter hier, door dat , maar ook door de custom tactics goed te zetten, en de videos van neilguide en camera settings van boraslegend

Door naar Boras te kijken mijn verdedigen aangepast naar hoe hij het doet, pak minder tegendoelpunten...

Zit nu met +-95k coins en nog een tradable Griezmann die ik bijhoud voor morgen. Markt was wat gecrashed maar zal morgen weer ontploffen :). Ook een Oshimen gepacked, untradable jammergenoeg... Maar gebruiken als sub dan.

Terug
Bovenaan