ge speelde ook gewoon goed hoor,maar die ping ehAlé vooruit, t lag (pun intended) dus daaraan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge speelde ook gewoon goed hoor,maar die ping ehAlé vooruit, t lag (pun intended) dus daaraan

Omfg, wilt ge zeggen dat ze geen licentie hebben voor nen helen hoop landen?Ik zoek het truitje te kopen van Brazilië, de gele, maar is nergens te vinden en wordt vermoedelijk weggesniped voor mijn neus telkens.
Totaal niet handig dat je niet op internationaal kan filteren (zelf niet op console). En die kleurenfilters werken van geen knijt. Ik filter dus op zeldzaam goud, icm die kleuren, maar kom dan hopen Franse truitjes tegen wanneer ik op geel filter, en ook andere bagger waarbij ze hopen aan 5k te verkopen.
Hoe kan ik hierop mee snipen dan?
Uhm maar vorig jaar dus wel met Brazil truitje gespeeld hoor@Ruigen Das EA heeft de laatste jaren geen officiële licentie voor de nationale ploeg van Brazilië. Daardoor ontbreken de truitjes enzo.
Truitje wel, nationale ploeg niet in FIFA 23. Maar gezien de perikelen al enkele jaren aanhouden kan het dus goed zijn dat de truitjes nu wel effectief ook niet aanwezig zijn.Uhm maar vorig jaar dus wel met Brazil truitje gespeeld hoor
Zit het kippetje er terug in?De chicken celebration zal mij genekt hebben denkk
De pigeon EigenlijkZit het kippetje er terug in?
Op nieuwe account duurt dat efkes voor transfermarkt unlocked. Is om bots tege te gaan.Iemand een idee wrm mijn transfer markt in de compagnion app of web app niet werkt? Speel de ultimate editie dus zou toch al acces moeten hebben..
Op nieuwe account duurt dat efkes voor transfermarkt unlocked. Is om bots tege te gaan.
De gameplay ging sinds gisteren pakken beter hier, door dat , maar ook door de custom tactics goed te zetten, en de videos van neilguide en camera settings van boraslegendOk, nu ik die “Controlled Sprint” gebruik (dank u voor het vermelden hier, want wist het niet) scoor ik al iets makkelijker in de 16.
. Ook een Oshimen gepacked, untradable jammergenoeg... Maar gebruiken als sub dan.Dit toernooi komt te vroeg voor mij. Er zullen er wel nog volgen vermoed ik?Laatste 2 plaatsen!
Yes, ik ga proberen een FUT kampioenschap te maken. D.w.z. een competitie zoals bv. de JPL waarin we elk weekend 1 match moeten spelen.Dit toernooi komt te vroeg voor mij. Er zullen er wel nog volgen vermoed ik?

Er liggen hier al 80 stuks. Maar mogen nog niet verkocht wordenEens benieuwd of het vanavond kort voor sluitingstijd al in media markt ligt.