Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, gelukkig wel op tijd begonnen met populaire kaartjes op te kopen en zo wat coins uit traden te halen.. m'n team zou er maar triestig uit zien andersIk haal echt 0,000 uit packs, ongelofelijk.
Zoveel mogelijk packs, meestal optie 2.Welke rewards neem je nu weer best bij Rivals?
in de "club" tabNoobvraag: waar kan je je stats van Rivals terugvinden (wins-draws-losses)?
Als je weinig spelers in je club hebt: untradable (2x zoveel packs). Eens je er veel hebt, neem ik altijd tradable, zodat ik de dubbele kan verkopen.Welke rewards neem je nu weer best bij Rivals?
Wilt ge is een matchke? Ik denk dat we aan elkaar gewaagd zijnAmai, die passing soms is om te huilen![]()
Ik ben vrij zeker van nietWilt ge is een matchke? Ik denk dat we aan elkaar gewaagd zijn
Wss gij zelf beter

Ik zal u toevoegen met us account, door mijn settingIk ben vrij zeker van niet
Maar ik wil wel snel 1 matchke voor ik ga lopen.
Goede practice voor het toernooiEen wedstrijd maakt de lente niet
Alles vloog gewoon binnen bij mij, mss volgende keer bij u.
Leuk matchke![]()

Hebt ge goede preview pack?Kunt ge op een dag op de webapp 7k verdienen als ge maar 900 coins hebt en ge het spel niet kunt spelen? Is dat dan via BPM het gemakkelijkst?
Die groene Enzo Fernandez. Niet geweldig, maar wel 15k waard blijkbaar. Maar ook geen zin om de hele dag op die web app bezig te zijn.Hebt ge goede preview pack?
Als ge wat veel sjans hebt met wat ge packt mss wel, maar is veel van 0 te beginnen
Als je eens wil spelen tegen me, kan dan meteen weten hoe die crossplay werkt.Wilt ge is een matchke? Ik denk dat we aan elkaar gewaagd zijn
Wss gij zelf beter