EA SPORTS FC 24

We gaan ons best doen met de tips van jullie.
Ik vind wel dat de keepers de bal enorm veel lossen, de laatste FIFA die ik heb gespeeld was dat precies zo niet :D
En ook switchen van speler is een ramp, ik doe dat nog via L1, maar dan wilt die heel vaak niet de juiste speler kiezen.
Met linker joystick zou dat ook gaan en kan je veel beter selecteren wie je wil hebben?
Ik vond de vorige editie al dat de keepers vaak de bal niet konden klemmen, en bij mij zelfs erin duwen :ROFLMAO:

Maar dat ligt vaak aan mezelf denk ik dan :unsure:

Zou ik genoeg hebben voor elite 3,waarbij de ondergrens Momenteel 26111 pts is, en ik 33989 pts heb..?

Ik zit net in de elite 2 nu, tot morgen 10u??

Ik voel me ook meer op men gemak nu met moeilijkere graden te kiezen in SB met zo een aanval.
Dat durft nog heel snel gaan die punten, dacht ook vorig jaar ik zit safe.
Maar was tegen mijn tanden, dus zou er nog een paar bij spelen als je de tijd hebt.

Managers gaan weer als zoete broodjes, daarnet Wouter Vrancken verkocht voor 2800 coins.
450 coins betaald en dan naar Franse league 1 gezet. 700 in totaal, 2,1k winst.

Zal wat later zijn, heb nog bezoek en ga er eens op uit met het zoontje.
Nu dat mooi weer is, nog wat vet verbranden tijdens het wandelen.
Denk niet dat het kan nee :(

20230930_122753.jpg

Die pakskes zijn wel goed van objectives, 300 assists pack deze keer (rare mega pack)
Zal spijtig genoeg om in te subben zijn

Kan er iemand hier eens een link posten naar een video of whatever wat die evolutions of eigenschappen boost of hoe noemt het daar, precies werkt ? Met voorbeelden, of tenzij hier iemand een poging wil wagen?

Voorlopig nog altijd in elite 2 zelf, met een marge van een 6k punten, manman, fingers crossed, maar rond deze tijd beginnen de zware mannen eraan...

Voorlopig nog altijd in elite 2 zelf, met een marge van een 6k punten, manman, fingers crossed, maar rond deze tijd beginnen de zware mannen eraan...
Ik ben die squad battles al moe, kan mij daar niet lang mee bezig houden.
In rivals ga ik toch op mijn tanden krijgen, en wil niet te veel coins spenderen ook aan andere spelers.
Heb graag een marge als ik moet traden, maar de web app wil nog niet mee werken.

Ik ben die squad battles al moe, kan mij daar niet lang mee bezig houden.
In rivals ga ik toch op mijn tanden krijgen, en wil niet te veel coins spenderen ook aan andere spelers.
Heb graag een marge als ik moet traden, maar de web app wil nog niet mee werken.
Ik doe dat in den beginne, daarna voor objectives, ik denk zelf ni dat ik 300 matchen heb gehaald fifa 23

Maar langs de andere kant, rivals rewards kunnen ook maar magertjes zijn bij momenten, nu toch al mijn 7 wins binnen itt verleden keer. Geraak voorlopig niet 2 opeenvolgende wins in div 8

Ik doe dat in den beginne, daarna voor objectives, ik denk zelf ni dat ik 300 matchen heb gehaald fifa 23

Maar langs de andere kant, rivals rewards kunnen ook maar magertjes zijn bij momenten, nu toch al mijn 7 wins binnen itt verleden keer. Geraak voorlopig niet 2 opeenvolgende wins in div 8
Ik krijg nooit iets uit die rewards, daarom ga ik altijd voor coins.
Ben benieuwd in hoever Rivals een beetje gaat lukken, ze hebben niet al zo goeie connectie als wij.
Moet zeggen dat het gisteren wel smooth was ( de connectie )

Kleine headsup, maar de meesten zullen dit wel weten, de Franse en Braziliaanse managers (zelf de bronzen) gaan voor veel coins, hiernet weer met veel marge zelf vrouwelijke manager van Brazilië voor 2k verkocht, altijd is checken die 2 nationaliteiten. Met de komst van de vrouwen zullen er wel meer zijn, maar verleden jaar maar 2 Braziliaanse coaches, 1 zilveren en 1 bronzen, instant 5k (toen)

Kleine headsup, maar de meesten zullen dit wel weten, de Franse en Braziliaanse managers (zelf de bronzen) gaan voor veel coins, hiernet weer met veel marge zelf vrouwelijke manager van Brazilië voor 2k verkocht, altijd is checken die 2 nationaliteiten. Met de komst van de vrouwen zullen er wel meer zijn, maar verleden jaar maar 2 Braziliaanse coaches, 1 zilveren en 1 bronzen, instant 5k (toen)
Belgische gaan voor enorm veel in de Franse comp, maar haast onmogelijk voor ze goedkoop te krijgen.
Spaanse zijn iets makkelijker, maar is maar 1k ( 700 coins winst ) Als je 150 en 250 betaald voor de coach en manager kaart.

Belgische gaan voor enorm veel in de Franse comp, maar haast onmogelijk voor ze goedkoop te krijgen.
Spaanse zijn iets makkelijker, maar is maar 1k ( 700 coins winst ) Als je 150 en 250 betaald voor de coach en manager kaart.
Wat is de achterliggende reden daarvan, zoveel BE spelers in ligue 1 dan?

Terug
Bovenaan