EA SPORTS FC 24

Ok maar zo een niche markt dan, specifiek voor lig 1?

Voor de hybrid teams, manager geeft nog altijd een extra boost aan spelers.
Als je met KDB / Thibaut / Lukaku bv speelt in Ligue 1, dan gaat Belgische manager die chem boosten.
Ps, ik ging vorige edities rare bronze niet laten gaan onder de 350,maar die staan wel bijzonder laag nu

Ok maar zo een niche markt dan, specifiek voor lig 1?

Ps, ik ging vorige edities rare bronze niet laten gaan onder de 350,maar die staan wel bijzonder laag nu
Je kan dit overal bekijken, maar ik trade al 3 jaar op Ligue 1.
Maak daar elk jaar zoveel coins mee, en eigenlijk is er amper volk die weet dat dit een methode is.

In Bundes kan het soms ook veel opbrengen, de enige reden dat ik Ligue 1 doe.
Die kaarten kosten 250 coins voor die manager om te zetten van jpl naar ligue 1.
Neem daarbij een Belgische coach of spaanse, en je hebt al meteen tussen 700 a 2k coins pure profit.

Je kan dit letterlijk doen op de mobiele app, dus je wc bezoeken brengen nu eens iets op.

Bundes kaarten kosten stuk meer, en BPL iedereen zit in die vijver te vissen.
Serie A is ook niet al te goed voor te doen.

Een tip voor wie nog wat coins kan gebruiken: overdag kan je tientallen bronzen kaartjes van Postl kopen aan 150 (bieden) of 200 (nu kopen). Na 18u gaan die vlotjes weg voor 1600 coins 😁
Zo gaat het wel heel snel omhoog, ik deel het maar aangezien ik komende dagen toch geen tijd ga hebben om me hiermee bezig te houden.

Ik heb altijd wat schrik om geflagged te worden als cheater (terwijl dat ge gewoon aan het traden zijt), maar denk niet dat ze zo nauw checken op bronzes

Maar goeie tip @Nirrti

Als er iemand zo nog tip + range weet, laat maar weten, maar meestal is dit beter om stil te houden, om het rendement hoog te houden

Laatst bewerkt:
Ondertussen al 9 uurtjes gespeeld en precies nog steeds niet zoveel verandering ten opzicht van de laatste fifa die ik gespeeld heb, de 2021 versie. Passing gaat nog dikwijls compleet andere kant op dan dat je wil...
En zit er eigenlijk iets van matchmaking op basis van niveau in dit spel ? Gisteren vijftal rival wedstrijden gedaan en op 1 na telkens heel zwaar verloren. Verdedigen lukt hier echt niet. 1 van die vijf wedstrijden ging nog (hoewel nog met 2-5 verloren maar kwa kansen ging het gelijk op, hij werkte beter af) maar tegen die andere 4 was ik gewoonweg volledig kansloos. Er moeten toch nog sukkels/beginners gelijk mij zijn die online spelen, dus zou leuk zijn als ik wat meer tegen dat soort teams zou uitkomen ipv tegen die pro's met hun 85+ ploegjes. Is er geen matchmaking op basis van skills of is dat enkel nu in het begin dat je die zware tegenstanders tegen komt omdat die zich nog omhoog moeten werken nu het spel nieuw is ? Of is er gewoon geen matchmaking en word de tegenstander willekeurig bepaald ?

Heb nu nog 1 uurtje te gaan van de 10 uur durende trial die ik had via ea play, maar als ik 95% van alle online matchen kansloos ga moeten ondergaan dan ga ik er geen 70€ aan geven, als ik er alleen plezier aan beleef offline dan wacht ik wel tot het in de sale staat.

Ondertussen al 9 uurtjes gespeeld en precies nog steeds niet zoveel verandering ten opzicht van de laatste fifa die ik gespeeld heb, de 2021 versie. Passing gaat nog dikwijls compleet andere kant op dan dat je wil...
En zit er eigenlijk iets van matchmaking op basis van niveau in dit spel ? Gisteren vijftal rival wedstrijden gedaan en op 1 na telkens heel zwaar verloren. Verdedigen lukt hier echt niet. 1 van die vijf wedstrijden ging nog (hoewel nog met 2-5 verloren maar kwa kansen ging het gelijk op, hij werkte beter af) maar tegen die andere 4 was ik gewoonweg volledig kansloos. Er moeten toch nog sukkels/beginners gelijk mij zijn die online spelen, dus zou leuk zijn als ik wat meer tegen dat soort teams zou uitkomen ipv tegen die pro's met hun 85+ ploegjes. Is er geen matchmaking op basis van skills of is dat enkel nu in het begin dat je die zware tegenstanders tegen komt omdat die zich nog omhoog moeten werken nu het spel nieuw is ? Of is er gewoon geen matchmaking en word de tegenstander willekeurig bepaald ?

Heb nu nog 1 uurtje te gaan van de 10 uur durende trial die ik had via ea play, maar als ik 95% van alle online matchen kansloos ga moeten ondergaan dan ga ik er geen 70€ aan geven, als ik er alleen plezier aan beleef offline dan wacht ik wel tot het in de sale staat.
Het enige dat ik merk dit jaar, we spelen geen voetbal.
We spelen gewoon een sprint race, nog geen 1 tegenstander tegen gekomen die keer combo voetbal speelt.
En waarom zouden ze ook ? Er is geen wing back die mee kan met lopen als die wingers op snelheid zijn.

Die lopen van midden tot je doel, en niets aan te doen. Neem daarbij nog eens dat sommige insane goed kunnen voorzetten, dan weet je hoe laat het is. Daarnet ook 2 keer op snelheid gepakt geweest, hij zet voor en dropt hem magisch tussen mijn CV spelers.
Ze stonden erbij ene keken ernaar.

Voor de rest voelt de game wel cva, gewoon ook veel frommel ballen die gewoon door gaan.
Je denkt van ik heb hem, nee toch niet en weg is hij.
Dit jaar zal het echt afhangen van die threats dat spelers hebben.
70 zou ik er nu ook niet voor betalen, heb 59 betaald voor de ultimate editie.
Meer als genoeg voor het jaar door te komen + dat ik ook niet altijd FUT speel.

4-0 achter in div 9 tegen een bende vrouwen. Waren nog niet aan de half time, kan beter gaan petanquen :unsure:

Wat doen jullie met die dubbels?
Kom dit nu meer en meer tegen door al die untradebles.

Zonde om 84, 85’ers gewoon buiten te gooien voor 0.
Terwijl ik te weinig heb om een SBC waar algemeen 86-87 nodig is te doen.

Wat doen jullie met die dubbels?
Kom dit nu meer en meer tegen door al die untradebles.

Zonde om 84, 85’ers gewoon buiten te gooien voor 0.
Terwijl ik te weinig heb om een SBC waar algemeen 86-87 nodig is te doen.
Als je ze kan wisselen in je club die met waarde, dan doe ik dat. Kan je die op de market nog verkopen voor wat coins.

Ik ben wel zowa aan het traden via de webapp maar nu was ik de marquee matchups aan het doen en is die Barca match enkel met vrouwen te completen. Iemand daar toevallig een trucske voor? Kan enkel completen via console, maar gezien ik het spel niet heb…

Laatst bewerkt:
Ik ben wel zowa aan het traden via de webapp maar nu was ik de marquee matchups aan het doen en is die Barca match enkel met vrouwen te completen. Iemand daar toevallig een trucske voor? Kan enkel completen via console, maar gezien ik het spel niet heb…
Yup vrouwen bekijken é, er zijn ergere dingen in het leven..

Terug
Bovenaan