EA SPORTS FC 24

Zit hier ook nog vast in div9, allemaal R1 en sprinten.

Die pro clubs moeten ze fixen, heb echt 0 fun in diene FUT voorlopig.
Het is al zo erg dat ik nu ook van die wingers heb gezet die insane kunnen voorzetten.
Dat is pas ook OP als ze die threat hebben, en zeker als ge ne Haaland hebt lopen in de spits.
Ik moet u eigenlijk tegenspreken, passen is zelf belangrijker dan sprinten, sprinten is goed om het zaakje af te maken wanneer je erdoor bent.

Maar ik spreek nu van 1 avond waar alles lukte, maar lijkt me toch echt zo te zijn als je bal kan rondspelen kan je zelf de circle spammers vlotjes naar huis spelen.

Nu hopen dat ik dat niveau terug kan oppikken komende dagen. Ik wil gerust nog is spelen als ik tijd heb morgen...

Hahahahahh xD

379657191_1452189435627061_3836759721485680472_n.png

Ik moet u eigenlijk tegenspreken, passen is zelf belangrijker dan sprinten, sprinten is goed om het zaakje af te maken wanneer je erdoor bent.

Maar ik spreek nu van 1 avond waar alles lukte, maar lijkt me toch echt zo te zijn als je bal kan rondspelen kan je zelf de circle spammers vlotjes naar huis spelen.

Nu hopen dat ik dat niveau terug kan oppikken komende dagen. Ik wil gerust nog is spelen als ik tijd heb morgen...
Als je backs niet mee kunnen met die sprinters, dan moet je niet passen.
Lopen tot de achterlijn en achteruit leggen, gelukkig heb ik dit nu wel kunnen oplossen.

Die 84 CV, 1500 coins en is een tank. Mijn links achter heeft 89 pace en die rechtse 80 ongeveer.
Mijn 84 cam, ook niet veel voor betaald. Maar die loopt door alles en scoort met haar ogen toe.
2023-10-02-21-50-28-Window.png

Zal zien hoe ik morgen ben, vandaag dood gegaan op mijn roeier. Morgen is het kracht training, dan ben ik savonds echt wel een lam.

Als je backs niet mee kunnen met die sprinters, dan moet je niet passen.
Lopen tot de achterlijn en achteruit leggen, gelukkig heb ik dit nu wel kunnen oplossen.

Die 84 CV, 1500 coins en is een tank. Mijn links achter heeft 89 pace en die rechtse 80 ongeveer.
Mijn 84 cam, ook niet veel voor betaald. Maar die loopt door alles en scoort met haar ogen toe.
2023-10-02-21-50-28-Window.png

Zal zien hoe ik morgen ben, vandaag dood gegaan op mijn roeier. Morgen is het kracht training, dan ben ik savonds echt wel een lam.
Ge zult gelijk hebben in wat ge zegt, en dat zal ook een beproefde tactiek zijn, maar vandaag lukte het mij wonderwel om de flanken dicht te houden met te anticiperen en mini gaatjes te laten waarop ze dan happen en BAM, alles toe. 4 matchen gespeeld, 2 verloren in div 8. Laatste was tegen een standard fan, en die scoorde rechttoe rechtaan tegen mij, gewoon door goede passing mijn defensie breken (zonder de flanken te gebruiken), zo zie je maar...

Ik zweer het u die vrouwen erbij en packs opendoen gaan niet samen... Ze tonen altijd eerst de badge, bijvoorbeeld (bayern), dan de positie (LB), en dan pas de kaart. Ik dacht dus effe Davies gehit te hebben... Smerig vind ik toch, al een paar keer voorgehad dat ik dacht dat het een klepper was.

Ik zweer het u die vrouwen erbij en packs opendoen gaan niet samen... Ze tonen altijd eerst de badge, bijvoorbeeld (bayern), dan de positie (LB), en dan pas de kaart. Ik dacht dus effe Davies gehit te hebben... Smerig vind ik toch, al een paar keer voorgehad dat ik dacht dat het een klepper was.
Fun fact, die vrouwen zijn kleppers. Zitten daar echt steen goede kaarten in.

Ik heb me voor de lol een team met alleen maar vrouwen gemaakt, had een paar goeie uit packs gekregen.. waaronder Hegerberg. Jammer dat ze die nog niet gefixed hebben, kunt gewoon geen match starten als die in uw team zit :-/

Komende dagen kan ik even niet spelen door een geplande verhuis, hopelijl dit weekend tovh WL want wel geplaatst uiteraard.

Divisie 4 zou moeten lukken vanavond. Huidig team enkel maignan gekocht. Die acteert ook gewoon beter dan Oblak naar mijn gevoel.

Fun fact, die vrouwen zijn kleppers. Zitten daar echt steen goede kaarten in.
Morgan is echt een beest, scoort elke kans. Ik heb haar wel nog vanvoor staan met Beto voor de situaties waar ik gewoon een sterke spits nodig heb die zich door de defentie kan buffelen.

Komende dagen kan ik even niet spelen door een geplande verhuis, hopelijl dit weekend tovh WL want wel geplaatst uiteraard.

Divisie 4 zou moeten lukken vanavond. Huidig team enkel maignan gekocht. Die acteert ook gewoon beter dan Oblak naar mijn gevoel.

Kudus tevreden van? Twijfel om hem te doen.

Kudus tevreden van? Twijfel om hem te doen.
Ik heb ook getwijfeld en gisteren gedaan. Ik kan alleen maar zeggen dat hij heel goed meevalt. Ik heb hem gedaan na reviews te zien die best lovend waren. Met de huidige upgrades die eventueel komen denk ik dat je eerste maanden hem goed kan gebruiken

Dit is de 3de keer deze week dat al men instellingen reset zijn.
K*tgeluid uit dat kaske, dat mottige standaard camerastandpunt waar je een vergrootlens voor nodig hebt, ik speel op alternate en al men custom game instellingen die ik wijzig en dat zijn er nen hoop.

Vrrmoeiend zeker aangezien ik het altijd op profiel opsla

Voorlopig al blij met mijn team, ook de opstelling bevalt mij enorm.
Enkel Lautaro die wat uit de boot valt, maar voor de rest tevreden mee. Misschien Openda kopen, dan ben ik zo goed als full chemistry.
Kimmich en Musiala op voor- en achterkant gepacked, dat was mooi. Tot nu toe nog geen enkele speler moeten kopen.

Screenshot_2023-10-03-11-29-25-18_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg

K*tgeluid uit dat kaske, dat mottige standaard camerastandpunt waar je een vergrootlens voor nodig hebt, ik speel op alternate en al men custom game instellingen die ik wijzig en dat zijn er nen hoop.

Nog niet voorgehad. *houdt het regenwoud in Brazilië vast*

Ik denk persoonlijk dat het vaak voorkomt wanneer je een 2de bakje activeert, bijvoorbeeld bij lege batterij. Wanneer je dan accidenteel een ander profiel kiest denk ik dat het kan 'afspringen'.

Ben hier niet zeker van, maar dacht dat het daaraan kan liggen. Sinds ik met mijn bedrade controller speel niet meer voorgehad.

Nog niet voorgehad. *houdt het regenwoud in Brazilië vast*

Ik denk persoonlijk dat het vaak voorkomt wanneer je een 2de bakje activeert, bijvoorbeeld bij lege batterij. Wanneer je dan accidenteel een ander profiel kiest denk ik dat het kan 'afspringen'.

Ben hier niet zeker van, maar dacht dat het daaraan kan liggen. Sinds ik met mijn bedrade controller speel niet meer voorgehad.
Speel hier ook altijd met draad, ook al heb ik een hekel aan kabels.
Voorlopig nog geen settings aangepast gehad in deze game.

Idem, heb dit ondertussen ook al 2x gehad.
De game start dan telkens ook op alsof het de eerste keer is dat je deze opent.

Terug
Bovenaan