Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wulf OSB

Moyes: West Ham have offered me a contract​

David Moyes says West Ham have offered him a contract to stay on as manager.
He adds that he will make a decision at the end of the season.
"I’ve had really good conversations with the owners, with David Sullivan and Karren Brady," he said.
"There’s a contract there for me and I’m the one deciding I want to wait until the end of the season."

:unsure:

Tja, die rode kaart ook. Koppig blijven uitvoetballen onder druk jongens, levert veel op (niet enkel Burnley trouwens, zo'n flaters gebeuren zo vaak en toch blijven proberen)

Interessante VAR fase alweer.

Endo staat offside en blockt de verdediger die Van Dijk moet dekken, Van Dijk (die onside stond) scoort. Conclusie = offside.
Endo beïnvloedt het spel wel natuurlijk, maar het is toch weer voor discussie vatbaar.

Deze wedstrijd is het perfecte voorbeeld dat wij 0,0 progressie hebben gemaakt. Ge speelt hier tegen een (met alle respect) B-team van Liverpool en verliest nog... Poch heeft helemaal geen idee wat met dit team.te doen (en.ergens ook begrijpelijk) maar vooral de spelers...Ik wil ze individueel opnoemen ma eigenlijk heeft dat geen zin, ze waren allemaal slecht ... en ja ook Palmer... Ben de match in een pub gaan zien met mijne beste maat (ne yiddo die ervan overtuigd was dat cfc zou winnen) en ik zei hem dat je nooit weet wat tegen liverpool, die zijn altijd extra gemotiveerd... afin bon, triestig resultaat voor ons en dat is nog zacht uitgedrukt

Deze wedstrijd is het perfecte voorbeeld dat wij 0,0 progressie hebben gemaakt. Ge speelt hier tegen een (met alle respect) B-team van Liverpool en verliest nog... Poch heeft helemaal geen idee wat met dit team.te doen (en.ergens ook begrijpelijk) maar vooral de spelers...Ik wil ze individueel opnoemen ma eigenlijk heeft dat geen zin, ze waren allemaal slecht ... en ja ook Palmer... Ben de match in een pub gaan zien met mijne beste maat (ne yiddo die ervan overtuigd was dat cfc zou winnen) en ik zei hem dat je nooit weet wat tegen liverpool, die zijn altijd extra gemotiveerd... afin bon, triestig resultaat voor ons en dat is nog zacht uitgedrukt

Chelsea heeft soms ongelofelijk veel moeite om een goal te maken, dat zag je gisteren weeral eens. En zo veel jonge wisselvallige spelers waarbij ge van sommigen ook twijfelt of die wel ooit goed genoeg gaan zijn voor een Engelse topclub. (laat staan dat ze nu al goed genoeg zouden zijn)

Pak nu Mudryk, die speelt nu toch al een jaar bij Chelsea en heeft echt nog niks laten zien. Dus die moet eigenlijk gewoon uitgeleend worden. (nu al verkopen zou zot zijn, gezien hoeveel geld ze daarvoor gegeven hebben)

Een waanzinnig slecht transferbeleid sinds Boehly. En ik vrees dat je nog wel wat geduld zal moeten hebben tot dat weer rechtgezet is. (tenzij een paar van die jonge spelers plots echt beginnen te tonen waarom ze zoveel geld gekost hebben)

Ik ben spontaan gevlucht naar Duitsland en er asiel aangevraagd.

Ze hadden begrip en we mochten er enkele dagen op proef blijven en eens meetsjolen met de Dynamo Dresden supporters.

Helaas afgekeurd vanwege mijn tattoos en gebrek aan kennis van de Duitse taal.

Maar ik zie'Moyes idd gewoon blijven de makkelijke oplossing voor het bestuur.

Grealish ook na 30 minuten uitgevallen met een nieuwe blessure en in tranen op de bank. Die heeft ook een rotjaar en moet misschien een kruis maken over het EK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan