Ok, goed, het punt dat ik wil maken is dat het misschien een tikketje simplistisch is om 'hoogte' als de voornaamste vereiste voor een USSS-agent te zien? Misschien was dienen als menselijk schild bvb helemaal niet de functie van die specifieke agente maar door haar positie op dat specifieke moment was dat toen het enige waar ze een meerwaarde kon bieden in die specifieke situatie? Ik neem aan dat USSS-agenten, ook degene die zich vlakbij hun VIP begeven, andere functies kunnen hebben dan menselijk schild (coördineren, communiceren, observeren, inschatten)
Ik denk dat je daar een punt kan hebben, hoor. Maar lijkt me dat hij niet volledig afgeschermd kon (?) worden door de aanwezige agenten en die ene gewoon een slechte karikatuur is.
Nee, heb ik nooit gezegd?Is het 'links' om dergelijke vragen te stellen en altijd het voordeel van de twijfel te geven? Of is het 'links' om te vertrouwen dat men bij de Amerikaanse overheid beter weet
dan de gemiddelde toetsenbord-strijder hoe de werking van USSS beter kan?
En opnieuw dat soort commentaar mag ook wel eens stoppen hé.
We mogen toch nog in een topic die gaat over een aanslag over Trump en waarvan de grote media outlets vraagtekens zetten bij het optreden van de sercret service een discussie hebben over een topic waar dat over gaat.